Ole-H Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 På bilen min har festene til bærebroa på traversen halvei rustet bort. Er dette et vanlig problem på Golf? Rart egentlig, den var på EU kontroll i mai i år, og den fikk ingen annmerkninger på det. Jalla EU kontroll :hvaskjera Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Ole-H På bilen min har festene til bærebroa på traversen halvei rustet bort. Er dette et vanlig problem på Golf? Rart egentlig, den var på EU kontroll i mai i år, og den fikk ingen annmerkninger på det. Jalla EU kontroll :hvaskjera hmmm har hatt mange golfer. men aldri vært borti det problemet der før.uhhmmwhat? Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 var utsatt for det samme på min brors 84 mod gti masse rust i traversen. kjøpte bare en fra huggern å bytta tok vell ca 40 min. jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 hmm, klarer vel ikke og bytte den uten at du ahr en kran til og holde motoren oppe. så jeg må nok sette den inn på veksted Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Tenk kreativt! Heng den opp i talje i garasjen, en bjelke mellom skjermene, en jekk under motoren. Mye man kan gjøre. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1GTI Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 På min tidligere sigdal bil (nå vraket) knakk traversen, var "litt" rust. Siter Team dalatrekk rasing 99 Golf Mk4 Tdi highline 86 Audi 90 Quattro 20vt Autronic 90 Golf "Miljødiesel" 87 Golf mk1 cab (snart 16v) 83 Golf GTI Stillestående prosjekt til salgs x mange vw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Ikke uvanlig at de ruster nei, kjenner en som klarte å knekke en sånn i en rundkjøring... blir fort skader på andre ting og når en hjule får kjøre fritt..... Jeg har travers liggende og utstyr til å bytte, send meg en PM om du er intresert. Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Ole-H hmm, klarer vel ikke og bytte den uten at du ahr en kran til og holde motoren oppe. så jeg må nok sette den inn på veksted Jekk med en trekloss på og plasser den under girkassa inne ved motorblokka. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hazert Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 bruttern hadde også rust på den, han stakk til huggern å kjøpte brukt til 200-300kr, tok ikke lang tid å skifte nei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg