theopelking Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 heey har fått tilbud om et 60mm senkesett til vectra a uten dempere.med tuv ,uten dempera,hvordan er det å få godkjent dette å hvor får man kjøpt senkedempera å noen krav til dempere? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 De fjørene der er så korte at de kommer til å ligge løst i skålene dersom du ikkje også monterer kortere støtdempere. Løse fjører blir ikke godkjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 jau skjønte det shu,men korte dempere altså senkedemper hvor får jeg kjøpt dem? å er det noe spesilelle krav på hvordan dem skal være ang ,godkjenning av senkesette? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 De er ingen egne krav til dempere ved senking, samme regler gjelder for dempere da som ellers. Jeg har Bilstein Sprint B8 som er 30 mm kortere og holder mine 40/35 fjører på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg