ghihi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Joda, Har satt på en KKK K04 turbo da;) ..Men skal gjør mer med den om ikke så lenge;) Skal sette på : Turbonetics E-46 turbo, Protrim Grenrør, Electromotive Tec3r motorstyring, 3"effektanlegg fra turbo m/4 enderør, Frontmontert IC, Skifte dyser, Råder ++ . Dette skal gjøres hos Protrim på Fagernes. Antall hk skal vell komme oppimot 300+. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Originally posted by karlove Joda, Har satt på en KKK K04 turbo da;) ..Men skal gjør mer med den om ikke så lenge;) Skal sette på : Turbonetics E-46 turbo, Protrim Grenrør, Electromotive Tec3r motorstyring, 3"effektanlegg fra turbo m/4 enderør, Frontmontert IC, Skifte dyser, Råder ++ . Dette skal gjøres hos Protrim på Fagernes. Antall hk skal vell komme oppimot 300+. I hel*****... alt det der har ikke du fotalt meg ffs :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Men NÅ vet du det :D phett.. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hmmm...Heftig. Burde vel gå greit da, hva regner du med å måtte betale for trimminga da?? Da har du vel kanskje lyst å pynte den opp med en Caractere RS front også da? :D Jeg har en liggendes her.. Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2005 Hehe;) Tenker det blir rundt 50-60 lapper da! Men en rs front ? HAHA..nei...bilen min blir som den er;) har ennda ikke sett noen andre med samma front som meg;) hehe..så synst den skiller seg ut blant alle andre;) :D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 Åjo, vet du vil... Neida, må bare kvitte meg med deler ettersom bilen skal selges...Noen der inne som har lyst på en A4 til 90k? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2005 hehe:) Vet ikke om noen som skal ha noe her ennda isåfall:) Men skal jo gi en lyd om jeg hører noe;) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2005 Her er min san den er foreløbig Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Kan jeg få kjøpe front lyktene dine ? :D Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 HolkestadRacing: Er det KW justerbart du har påmontert?? Høyde/trykk?? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 har monter kw 2 høyde \trykk. blei endlig artig å kjøre a4:) gler me til å få på sommer hjul og senke mer:D Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 Inox-Line eller samme som han geggen kjøpte med meg? Mye betalte du? Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2005 INOXLINE. Måtte blø 11lappa. det du hadde hva var det? Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BBS_RS Skrevet Januar 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 Aha.. Det jeg hadde var det gamle Variant 2 settet,kosta vel 14 laken nytt tror jeg..Men er vel gått ut av produksjon nå... Hvor kjøpte du det? BTW: Bilen din er ikke lav nok,såg deg i går da jeg og Måse var i byen...hehe :D Siter 1984 VW Golf 1 8VT prosjekt 1987 VW Golf 2 Syncro 1987 DODGE RAM 350LE x 1996 Audi A4 20V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Januar 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2005 kjøpte hos vwcarconsult. hehe har 8cm til å senke på,men må ha litt klarning no på vintern så jeg kan leike me litt i snøen. vis den en gang kan komme tilbake. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg