audi-maniac Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 den var penere;) Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 23, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2003 Originally posted by audi-maniac den var penere;) MYYE bedre!! digger den nye a4`n med litt styling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sprocket Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by spewster min.... mye å gjøre for å få den pen :P Hva må til for å få den pen, da? ser strøken ut herifra.. Siter syklende :-) [x] BMW 323i - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Jeg klarer rett og slett ikke å se på noe annet enn denne idag... *LYST PÅ* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-maniac Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 sikle,sikle..... håper jeg får en sånn av nissen i dag:D Siter x 1986 mod golf gti 16v x 1995 audi 80 avant x 1992 bmw 325i coupe + mange drittbiler ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 Originally posted by audi-maniac sikle,sikle..... håper jeg får en sånn av nissen i dag:D ja.. var jeg ikke heldig!!? :D ;) Jeg har nok vært veldig snill gutt i år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoXenon Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Originally posted by snerhus Dæven, kjentfolk også... Har aldri sett den cupspoileren på bilen din... Har du på den nå? :) Hehe... vinter no, blir litt for lavt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mort1 Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Min nye. Håper på snø ganske snart jeg ;) Siter 87 Golf Gti 78 Golfcart 84 Honda MB5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 fiiiin bil...:) Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilskalle Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 hva med denne a? ikke mye pen! Siter Bil er livet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by Exylon hva med denne da?? :D Viser jo bare nok en gang Oettinger sin gode kvalitet av varene sine... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by NoLimit Kul? generelt grøsser jeg av sedaner med RS stuk (det er faenikke historisk riktig!) Synes Audi har tuklet til RS konseptet sitt, nemlig familiestasjonsvogn som kjører ræven av/like bra Porscher etc... Dessuten blir det noe feil med vanlig B5ere som smeller på noe som ligner et kjempesalg fra en tupperware-fabrikk av RS4 replicas... Se på Tommy S sin R4R, der er ALT gjennomført og DET ser bra ut, men det krever valsinger og det hele... Denne røde B5en har hadde veldig pen lakk og griller og det hele, men skulle absolutt hatt S4 fangere.... Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Her er min nye. -98 1,8 TSQ Avant Norsk bil hvor alle servicer er fulgt.Bilen er holdt vedlike uten hensyn til kostnad. 19" BBS 235/35 (sommer) og 17" (vinter). AP Racing 330mm bremser. Ferrita eksos. EVO ms intercooler. KW type 2 senkesett Står nå hos TS-RACING for annabole innsprøytninger. Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 tror den blir bra den bilen der ;) 280hk kit du går for eller? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi4ever Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Skal prøve å komme opp til 300hk nå. Vi får se hvor mye det blir, gleder med til å hente i påsken. Skal en tur innom Elmia før jeg kjører hjem til Vadsø. Får prøvd bilen litt da :) Siter BB-Racing AS Provides power with technology by TS-Racing 96 23 10 10 http://WWW.BB-RACING.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg