phax. Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Siklet litt på dette armlenet fra TMtuning.com, men lurer på om noen vet hvordan det monteres? Og vil det funke i en 3dørs Golf3, med tanke på at setene skal vippes fremover i ny og ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Da er vi to som lurer! Har også 3dørs, men er usikker på grunn av nettopp det med vipping av seter... Skrik ut hvis du finner ut av noe!:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Prøvd å google litt, men var ikke mye å finne. Så jeg sendte de liksågreit en mail og spurte. Skal si ifra når jeg får svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fikk svar nå: It is mounted via the OEM mounts for the seat slider tracks, most all Mk3 seats are fold down so it will work with either version of any seat type. Litt usikker på hvordan jeg skulle tolke det svaret, lurer på om de ikke missforsto og trodde jeg mente hvordan det var og montere på seter som kan legges bakover, og ikke fremover som på 3dørs.. Så jeg sendte de liksågreit en ny mail for å være 100% sikker! :D spurte om noe annet dill også mens jeg var igang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Fikk ok på at det skulle funke. Så da var det bestillt sammen med litt annet snacks. Kan komme med litt bilder når det er på plass, og forhåpentligvis montert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Flott!:) Jeg er fortsatt litt usikker på hvordan det skal monteres, skal jo kunne montere de UTEN bruk av skruer. Så ta gjerne litt bilder av hvordan det gjøres!:) Forresten, bestilte du i skinn eller tekstil? Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja jeg aner ikke heller, men eneste måten man finner ut på er og teste! :D Bestillte med express, så burde ha det innen noen få dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja det er vel det, men da er det flott at du tar initiativet da:D Jeg vet ikke om du har bestilt fra TM før(?), men det har hvertfall jeg gjort, fikk varene bare etter 3 dager opp til kalde Bodø med express shipping. Har bare lovord å si om TM sånn generelt også:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Høres veldig bra ut. Aldri bestillt derfra før nei, men leste mange lovord. Satser på at det går fort, for jeg er nok norges mest utålmodige person når jeg først finner noe jeg vil ha! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Hahaha da er vi to:D Viktig å være forberedt på cruise-sesongen, den er jo rett rundt hjørnet;P Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Absolutt! ;) Forresten, hvordan fikk du det levert? Leveres det på døren, og isåfall ringer de på forhånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Ja, jeg fikk det levert på døren. Men ble ikke ringt opp på forhånd. De kommer vanligvis mellom 17:00 og 21:00 tror jeg. Men er ikke sikker på hva de gjør hvis du ikke er hjemme, tror de legger lapp i postkassa så du kan komme å hente pakken eller noe sånt:) Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2007 Fikk mail idag om at siden armlenet ikke var på lager enda ville forventet levering være neste mandag/tirsdag førsta.. Litt surt når man har betalt ekstra for å få det levert raskt. Menmen.. Bare sålenge jeg får det på plass før jeg skal kjøre tromsø-strømmen så er jeg fornøyd! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Siden det var flere som lurte så slenger jeg opp et bilde av monteringsanvisningen. Var easy peacy å få det på plass! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg