henrix Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 hei! jeg lurte på hvilke deler man kan bruke fra golf 1 og 2 til Caddy pick up 1983 modell? er lyktene på golf 1 og 2 de samma? hovedsaklig lykter og understell mvh Kristian Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Det som skiller golf 1 og 2 lykter er innfestningsramma. Golf 1 er bolt on, Golf 2 er mod on. Understell foran er golf 1. Understell bak er Caddy! Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 men senking bak på en caddy? det er bladfjører der er det ikke? hvordan løser man det?:S takker for svar!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 søk litt, mange how too's her Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hei! jeg lurte på hvilke deler man kan bruke fra golf 1 og 2 til Caddy pick up 1983 modell? er lyktene på golf 1 og 2 de samma? hovedsaklig lykter og understell mvh Kristian Alt fra en golf 1 4 dørs fra b stolpe og forover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 jepp!:) beklager, jeg var litt trangsynt.. søkte bare på innlegg siste mnd vett.. men noen som har idè om hvor man finner sånnt net til caddy? som sitter bak istedet for bakluke? skal finne bilde Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K.A. Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 jepp!:) beklager, jeg var litt trangsynt.. søkte bare på innlegg siste mnd vett.. men noen som har idè om hvor man finner sånnt net til caddy? som sitter bak istedet for bakluke? skal finne bilde Søk på pro net Siter G68 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 men senking bak på en caddy? det er bladfjører der er det ikke? hvordan løser man det?:S takker for svar!:) Prøv denne linken. http://vwcaddyforum.com/showthread.php?t=12862 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrix Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 takker!:) Siter VW passat 1.8T 99 mod. stv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg