Chasin Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Noen som har erfaringer med denne? Ja, den skal brukes for handsfree funksjon, ikke for å streame mp3 fra mobilen... (Grøss) :eek: Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Noen som har erfaringer med denne?Ja, den skal brukes for handsfree funksjon, ikke for å streame mp3 fra mobilen... (Grøss) :eek: litt ustabil på 55BT, detter ut til tider, og noen ganger for jeg ikke til og koble opptil enheten i heletatt edit: så ikke at du la til link Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Noen som har erfaringer med denne?Ja, den skal brukes for handsfree funksjon, ikke for å streame mp3 fra mobilen... (Grøss) :eek: Den er helt grei, har brukt den noen ganger, men må si at de i andre enden hører deg nok bedre om du har ett vanlig bt-sett på øret. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
infested Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 er ekstremt fornøyd.. ingen feil og den er veldig fin.. eneste er att dem kanskje kan høre litt ekko... jeg har ikke hatt noen prob med att den kutter.. jeg hører på dem og dem hører meg bra :).. spørs veldig på hvor du plasserer mikrofonen.. storfornøyd :) Siter Mvh Thomas Holmedal Team Lydtrykk.no thomas.eargasm@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Råner Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Er ikke sånn veldig imponerene mikrofon på den jeg har prøvd, var litt lav følsomhet på mic'en enda den var satt på maks, men kan ha mye med plasseringa å gjøre også da. Men var festlig å snakke i telefonen med 4 mennesker i bilen, ved kommende i andre ende skjønte ingenting til å begynne med når alle plutselig pratet til vedkommende samtidig.:P Siter To fast toførti - live life sideways ! drfitfun! - Save gas, burn Nitro! - Old volvos never die, they just go faster ! - Volvo, we ride together, we die together, Volvo for life ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Har Pioneer 55BT og syns den er utmerket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 funker bra, men bruk gjerne en svanehalsmikrofon istedet for den som følger med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svinwe Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Har selv 65BT nyere utgave av 55'n er kjempe fornøyd med denne og har montert i flere laste biler også hvor eierene er veldig fornøyde!! Plaering av mic i forhold til høytalere og i forhold til snakke posisjon er veldig viktig!! Den har også en funksjon for og fjerne ecco når man bruker hands fri!! Og husk plaser mobil telefonen så langt fra steroen som mulig!!! Blir fort støy vist den er for nærme! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg