Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Okei, det er enkelt og fjerne merket..

Men ser at den kanskje skal festes på ruta!

 

Anywho, ser at de fleste skjønner greia her.. det er ment som å gi dem en liten "Ok, så jeg ER virkelig ellendig til å parkere.."

 

Det burde forresten vært klistremerker for folk som kjører MIDT over disse "buss-dumpene" også. De derre betongklossene over nedløpet til tunellen etter rozen f.eks.

Er det virkelig så jævla vanskelig å forstå at bilen FINT går over de om du holder deg midt i sporet ditt?

 

Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig!

Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket!

Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene.

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve..

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig!

Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket!

Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene.

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve..

 

harry plastjapser er ikke så farlig om tar nedi vettu..bare å la dem få ut litt frustrasjon her:)

 

får vel bli noe mishandling i vinter igjen? stabæk'n var hardt med sa han..

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må være den dummeste karen på hele forumet her.. helt ærlig!

Ser jeg bilen din kommer jeg til å ripe inn i lakken din det samme som det sto på det klistremerket!

Det må være fælt å gå rundt å være så sinna?

 

Og det er ikke alle som kan kjøre rett over de dumpene.

Jeg prøver så godt jeg kan å ikke kjøre der di er, men må jeg over di så kjører jeg i mellom. Folk som har senka bil kommer ikke over de, er veldig mange biler med lav bunnpanne. At du kommer over med det japseskrotet ditt er vel flott for deg. Om du må vente 30sek på at noen kjører i mellom og ikke over klarer du og overleve..

Jeg forstår det når man har biler med senkesett eller eventuelt biler med kort avstand mellom hjula.

Det jeg mener er at de fleste vanlige (les: ikke modda) biler ikke har noe vanskeligheter med å kjøre rett over disse dumpene.

Det er jo HVER gang jeg kjører bak folk her at de skal enten til høre eller venstre for å sikre seg å treffe de dumpene..

 

PS: Beklager hvis det treffer ei nerve hos deg at jeg syns folk bør lære seg å kjøre bil (ref: parkere, kjøre midt i sin veibane).

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være fælt å gå rundt å være så sinna?

 

 

Jeg forstår det når man har biler med senkesett eller eventuelt biler med kort avstand mellom hjula.

Det jeg mener er at de fleste vanlige (les: ikke modda) biler ikke har noe vanskeligheter med å kjøre rett over disse dumpene.

Det er jo HVER gang jeg kjører bak folk her at de skal enten til høre eller venstre for å sikre seg å treffe de dumpene..

 

PS: Beklager hvis det treffer ei nerve hos deg at jeg syns folk bør lære seg å kjøre bil (ref: parkere, kjøre midt i sin veibane).

 

Eneste du traff hos meg var det med betongklumpene, og jeg kjører midt i mellom de hver gang uansett med godsamvittighet. De fleste nye biler er ganske lave fra fabrikk, se feks VW / Audi, de kommer orginalt med lavere bunnpanne enn vis du hadde hatt coilover igjennom panseret!

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, det er enkelt og fjerne merket..

Men ser at den kanskje skal festes på ruta!

 

Anywho, ser at de fleste skjønner greia her.. det er ment som å gi dem en liten "Ok, så jeg ER virkelig ellendig til å parkere.."

 

Det burde forresten vært klistremerker for folk som kjører MIDT over disse "buss-dumpene" også. De derre betongklossene over nedløpet til tunellen etter rozen f.eks.

Er det virkelig så jævla vanskelig å forstå at bilen FINT går over de om du holder deg midt i sporet ditt?

 

 

du har vist ikke senka bilen din skjønner jeg.. de "buss-dumpene" er ett hælvete... er ikke alle som kjører offroad

Stjælt både bilen og lappen

 

member of

http://www.midnightclub.no

http://www.girlsgofast.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har vist ikke senka bilen din skjønner jeg.. de "buss-dumpene" er ett hælvete... er ikke alle som kjører offroad

Bilen jeg har nå er ikke senket, nei. Og som jeg skrev rett over her, det handler om "alle de andre" vanlige personbiler og SUV'er som kjører over dissa.

 

Jeg har hatt senkede bilder, så jeg vet hva det vil si å måtte kjøre i zikzak over en vanlig fartsdump.

 

Eneste du traff hos meg var det med betongklumpene, og jeg kjører midt i mellom de hver gang uansett med godsamvittighet. De fleste nye biler er ganske lave fra fabrikk, se feks VW / Audi, de kommer orginalt med lavere bunnpanne enn vis du hadde hatt coilover igjennom panseret!

Mulig de du snakker om ikke så lett går over dissa. Men når X5'er på opp på fortauet for å komme forbi dissa dumpene, da er det noe galt med føreren. Det må du vel være enig i?

uNF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Bildene er tatt 20/7-09, fra 13:49 til 14:52.

I rest my case!

.

 

Hahaha du følte du hadde mye å gjøre på fritiden eller?

 

Satt ikke mindre enn en time og tok bilder av biler som kjørte over humpa for å bevise at du hadde rett på internett:)

Lek forsiktig, voksne kjører

 

Bmw E46 320i - svart som natta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår