Gå til innhold

Spotting i Drammen og omegn!

Ranger emnet


Rally Koffen

Anbefalte innlegg

En deeeel snø ja! Sinnsykt morro på veien fra mjøndalen tell konnerud!

 

Spotta en viss rød ("den svenske treklossen")volvo360 med nødblink på ved esso i krokstadelva, skulle hjelpe deg å dra deg løs, men jeg kom meg faen ikke fram sjøl, på flata! :titties:

Endte med at jeg måtte rygge ut fra videoforum, og igjennom rundkjøringa, folk glana!:klovn:

 

Var det da vi sto midt i veien ? Hadde ikke treng dra hjelp for å kommer fram. var bare svensken som bestemte seg for å ta en liten pustepause. den late jævelen.... :hellothere: så du sleit fælt med å komme inn til mixen.

Kjører: Ford Focus Titanium 08'

Vinterbil: Volvo 360 Turbo 84'

X: Ford Sierra 2.0 89'

X: Audi A4 2.0 01'

X: Ford Sierra CLX 2.0 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 2.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakkars 360, radiatorslangen sa takk for seg ^^

 

 

var også ute med rally koffen, endte med 2 stopp på vei ned fra skogsbilveien i årbogen

 

SKikkelig tverrings på vei ned en slak bakke, litt overivrig satsing med meg skrikende baki at "detta gå`kke"

 

Så en til, da stod snuten 10cm fra 20m rett ned...

 

 

Men men, vi overlevde da dagen.

 

 

DU er nødt til å bli med imorgen cosworthking, er perfekt føre nå

 

sladrehank! er 2-2 nå martin. men må vel kansje legge ut bilde etterpå.

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært å prøvd føre innover der i dag??

Vurderer om jeg skal ned å ta a denna jævla bensintanken, og se hva jeg har med å gjørra, sitter her å bare skjælver a knallmye-sladdeføre-abstinenser..!:klovn:

 

Kjenner jeg flaksa rett så blir det vel; Build, break, repair, repeat!:eddie

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det da vi sto midt i veien ? Hadde ikke treng dra hjelp for å kommer fram. var bare svensken som bestemte seg for å ta en liten pustepause. den late jævelen.... :hellothere: så du sleit fælt med å komme inn til mixen.

 

Hehe ja det var vel da.. Ja jeg sleit verre ut, RYGGA-ut-og-igjennom rundkjøringa:hellothere: hehe

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere vært å prøvd føre innover der i dag??

Vurderer om jeg skal ned å ta a denna jævla bensintanken, og se hva jeg har med å gjørra, sitter her å bare skjælver a knallmye-sladdeføre-abstinenser..!:klovn:

 

Kjenner jeg flaksa rett så blir det vel; Build, break, repair, repeat!:eddie

 

var glatt innover der i går, sklei ut i BorgeOlsen svingen og satsa litt hardt nedover igjen og endte med at jeg snurra og traff brøytekanten 2 ganger :P

89 Mazda 323 4x4 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker fort hvilken det er :P

 

Litt vanskelig å forklare

 

Men du har vel 4 svinger på rappen , hvor det er den 3 svingen jeg dro av i....

 

Du merker det fort, han har brøyta endel ut i kanten der, samt veien er jævla bua

 

er vel en venstre, høyre, venstre og høyre sving, så kommer det ei litta bru

 

Men nå må jeg ut å skru, giroverføringa løsna idag... diffen datt ned igår (så hvis noen så en stakker skru på colibri så var det meg :P )

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du merker fort hvilken det er :P

 

Litt vanskelig å forklare

 

Men du har vel 4 svinger på rappen , hvor det er den 3 svingen jeg dro av i....

 

Du merker det fort, han har brøyta endel ut i kanten der, samt veien er jævla bua

 

er vel en venstre, høyre, venstre og høyre sving, så kommer det ei litta bru

 

Men nå må jeg ut å skru, giroverføringa løsna idag... diffen datt ned igår (så hvis noen så en stakker skru på colibri så var det meg :P )

 

 

 

Ja de svingane som er i ganske bratte oppoverbakker, rett etter du har kjørte forbi denna "hytta" på venstre sie? Trur jeg veit hvor du mener, men ikke helt sikker

85` Sierra is Vinterbil

x87` Fiesta 1.1 pirat

X79` Kadett C 2.0 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke de :P

 

Er ganske svak bakke der egentlig ,kan vise deg de endag....

 

 

Blir nok ikke no sladding med det første for meg... jeg var så dum som skulle fikse eksosen min idag, så nå har jeg ikke no eksosanlegg :P

e28 "m535"

 

x:Husqvarna smr510 vrak :/

x:28 m535 banebil

x:e28 518i og 520i. samt e30 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår