Polo Classic Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Pokker ta alle de nettbutikkene ;) Gir meg griller i hodet... Nå på vurderings listen: Pipercross - Viper Noken som har erfaringer med desse produkta? Og ka type kam burde eg velge dersom eg skal skifte den? Den fra Pipercross passer ikke på Golf 16v. Kammer er det liten vits å bytte på 16v før du har større volum, dvs 2,0L eller 1,9L Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HotNut Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Den fra Pipercross passer ikke på Golf 16v. Kammer er det liten vits å bytte på 16v før du har større volum, dvs 2,0L eller 1,9L Det at pipercross ikkje passer veit eg, men kan få universalkit. hmm... da blir det kanksje ikkje kam da... kan ikkje å skifte blokk :( Siter Golf GTI 16v 86 mod... som kjæresten min insisterer på å kalle "søt liten bil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gezel82 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 Kammer er det liten vits å bytte på 16v før du har større volum, dvs 2,0L eller 1,9L hvorfor hjelper det ikke og bytte kammer a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 Det at pipercross ikkje passer veit eg, men kan få universalkit.hmm... da blir det kanksje ikkje kam da... kan ikkje å skifte blokk :( Universalkit passer heller ikke, med mindre du kaster K-jeten og setter på datasprut. Dette er det eneste som passer Å bytte kam hjelper litt, men du kan få ut over 160 hk med de på 2,0L. Største problemet er mangel på dreiemoment langt nede. Det eneste som hjelper da er topp bearbeiding og større volum Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg