Gå til innhold

VS: 2 stk Hertz HX300D

Ranger emnet


T0mmen

Anbefalte innlegg

Hei. Vurderer å selge mine 2x12" Hertz HX300D. Dette grunnet jeg trenger HX300, 1x4 ohm og ikke 2x4 ohm som jeg bruker nå, kun pga jeg trenger 1x4 ohm's versjonen. Den ene 12" er brukt noen timer, den andre kom i posten for ikke mange dagene er og spillt med i max 3 timer. Begge fremstår som helt nye og i strøken stand. Kvittering og orginal eske, med plastikk og alt tilbehør. En veldig god sub, SQ med masse trykk som holder til de fleste. Disse koster veil. 2499,- pr stk hos http://www.installbay.no Ettersom disse er strøkne selges de for 4000,- inkl frakt.

For info se her:

http://installbay.no/product_info.php?cPath=109_113&products_id=732

 

Jeg kjøpte 2x4 ohm's versjonen for det passa bra til den forrige ampen min (SS TRA 1000.2 som leverte 1x1000wrms 4 ohm). Men nå har jeg bytta forsterker og da passer SVC versjonen meg mye bedre. Selges IKKE under prisantydning!

 

Kan kontaktes på mail/msn tskaret@hotmail.com eller mobil 90115669 døgnet rundt, besvarer også sms.

 

Mvh Tom Erik Skaret

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et bilde av de montert i en hjemmesnekkra 1 timers kasse. Kassa er på 59.5L lukket, begge elementene får servert 102.5 Genesis watt hver. For meg så syns jeg de fungerer veldig bra med så "lite" effekt. Anbefalt kasse til disse er på 25-30L pr stk lukket, og 30-40L bassrefleks (blitt anbefalt 28L 1x4" port på 25cm også). Jeg har kun testa i 19l lukket til 1 stk HX300D og det funket ikke særlig. Anbefaler 25-30L lukket pr stk. Som sagt så er disse totalt strøkne, ikke en skramme på de. Kan også selge bare 1 stk 12" da jeg har en kamerat som er intressert i den ene:)

PS: Kassa er kun laget slik for å få de testet i en kasse på ca 60L..

 

DSC01155.jpg

Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår