CyberAage Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Har nettopp bestilt meg nytt anlegg til bilen. Fant ut at jeg sku bestille alt i rockford så jeg endte opp med dette.. Rockford Fosgate RFX-9220 spiller Rockford Fosgate 801S til subbene 2 stk Rockford Fosgate 501X til Høytalere. 2 stk Rockford Fosgate RFD-2212 subber 2 par Rockford Fosgate HPC-2206 1 par Rockford Fosgate HPC-2369 1 par Rockford Fosgate FRC-3204 1 stk Rockford Fosgate 1f kondensator m/display og 1 par Rockford FNX diskanter.. Eneste jeg ikke har bestilt er dvd spiller + skjermer siden jeg vurderer å ta i bruk en bærbar maskin i bilen.. Bilen det skal monteres i er en Chevrolet Astro som holder på å bli bygget om innvendig nå med alu gulv, kjøleskap sofa helt bak.. Noen som har noen erfaringer med disse produktene, har hatt en del Rockford før bla. DVC 12" og de funket som f***. har også hatt litt kicker og pheonix gold men valgte denne gangen å kjøre på med full pakke fra rockford :) :) :) :) :) :) Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 RF er GULL =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 HEHE åge kor du har fått penger til det da? koffør alt i rf? koffør bestiller du ikke noe såm jer mere trøkk fårr pengan enn rf? dd fårr eksempel ka det korster 10k:P da spiller du fra alle i finnmark Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 kvalitet forann kvantitet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Nu ser det ut som om bilradiospesialisten har klart å sende meg ett helt feil tilbud så blir litt omrokkeringer på anlegget.. Mulig 801s blir byttet med en 1501db. Og monster kabler hele veien.. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 jaja.. lykke til med prosjektet!! har nu åsså et prosjekt på lur. venter bare på mitt første stipend så man får kjøpt kabla osv. spl annlegge mitt ligger i pappesker på rommet å venter på¨å bli trødd i min stakars bil:=) ka alt koster tilsammen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 benzin:er dd kvantitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Enig med Benzin. Har selv Boston Acoustics 4.5 og 6.5 PRO i par med en Planet Audio P704. Ikke den nye linja av PA's forsterkere, men den gode gamle typen bygd av kvalitetsdeler som gir trøkk og autoritet. Bostons 12" er på vei over dammen. Gleder meg til den kommer dumpende... Har fått tak i en Dynabel BF - 1702 som skal drive denne. Spent på å se hvordan denne funker. Pen forsterker iallefall. Stilren, og uten fancy schmancy dilldall. Kraftige terminaler og bra delefilter. Skal du bare bråke kan du kjøpe mye for 10000, men god lyd får du ikke. Bygg heller anlegg over tid og sats på kvalitet, så vil sluttresultatet bli overlegent mye bedre. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Originally posted by CyberAage Har nettopp bestilt meg nytt anlegg til bilen. Fant ut at jeg sku bestille alt i rockford så jeg endte opp med dette.. Rockford Fosgate RFX-9220 spiller Rockford Fosgate 801S til subbene 2 stk Rockford Fosgate 501X til Høytalere. 2 stk Rockford Fosgate RFD-2212 subber 2 par Rockford Fosgate HPC-2206 1 par Rockford Fosgate HPC-2369 1 par Rockford Fosgate FRC-3204 1 stk Rockford Fosgate 1f kondensator m/display og 1 par Rockford FNX diskanter.. Eneste jeg ikke har bestilt er dvd spiller + skjermer siden jeg vurderer å ta i bruk en bærbar maskin i bilen.. Bilen det skal monteres i er en Chevrolet Astro som holder på å bli bygget om innvendig nå med alu gulv, kjøleskap sofa helt bak.. Noen som har noen erfaringer med disse produktene, har hatt en del Rockford før bla. DVC 12" og de funket som f***. har også hatt litt kicker og pheonix gold men valgte denne gangen å kjøre på med full pakke fra rockford :) :) :) :) :) :) Skryt skryt ;) Ta nu å ha bilen klar ti æ dimmer så e æ imponert! :D Stå på, det blir kult :) Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by benzin RF er GULL =) Vel .. Hadde to stk HE2 12" i golfen min. Kjørte de på en Candence Z5000. Etter et par ukers hard pumping løsna ryggen på kassa. :D :D (fabrikkbygd kasse) Var bare å ta frem silikontuben og no sponplateskruer. Kassa holdt fint.. Men, fikk samme skramlelyd igjen etter ei ukes tid.. Denne gangen var det ikke kassa, men magnetene på elementa som hadde løsna! Så nå har jeg to HE2'er med løse magneter.. Det ene elementet er dødt, mens det andre fungerer ennå.. =/ Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet September 27, 2003 Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by cyanide Vel .. Hadde to stk HE2 12" i golfen min. Kjørte de på en Candence Z5000. Etter et par ukers hard pumping løsna ryggen på kassa. :D :D (fabrikkbygd kasse) Var bare å ta frem silikontuben og no sponplateskruer. Kassa holdt fint.. Men, fikk samme skramlelyd igjen etter ei ukes tid.. Denne gangen var det ikke kassa, men magnetene på elementa som hadde løsna! Så nå har jeg to HE2'er med løse magneter.. Det ene elementet er dødt, mens det andre fungerer ennå.. =/ Send det inn til rockford.. det der høres mest ut som reklamasjon. Det er vell http://www.autohifi.no/ som er hovedimportøren til rockford (usikker) men ta kontakt med dem, eller rockford direkte.. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet September 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2003 Originally posted by InFlames Skryt skryt ;) Ta nu å ha bilen klar ti æ dimmer så e æ imponert! :D Stå på, det blir kult :) skryt og skryt ;p e litt fornøyd, endte opp med det her :) Rockford Fosgate RFX-9220 spiller Rockford Fosgate 1501db til subbene 2 stk Rockford Fosgate 501X til Høytalere. 2 stk Rockford Fosgate RFD-2212 subber 2 par Rockford Fosgate HPC-2206 1 par Rockford Fosgate HPC-2369 1 par Rockford Fosgate FRC-3204 1 stk Rockford Fosgate 1f kondensator m/display 1 par Rockford FNX diskanter. 5 stk monster cable signalkabler. 2 stk Lanzar 7" widescreen skjerm 1 stk Lanzar dvd spiller Har montert ene skjermen i fører setet og har laget ferdig høytaler kassene\armelenene til sofaen bakerst og har tegna sub kassa. regner med å ha anlegget i bilen til neste helg og bakakslinga kommer til uka så om 2 ukers tid e bilen på veien hvist æ e heldig :) Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 RFD subbene er vel de lydmessig beste jeg har hørt fra Rockford.. (og det er mange) bruker selv 2 stk RFD 8" som midbasser i dørene.. Kjørte hjem fra NM finalen i kveld med muta sub (RFR 12") og kun 8" som sub/mid... helt sjef Et lite tips: sørg for god strømforsyning til maxxima batteriet ditt for dette anlegget tømmer batteriet raskt. Dette kommer til å trykke bra det.. Lykke til Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by Rockford Seat RFD subbene er vel de lydmessig beste jeg har hørt fra Rockford.. (og det er mange) bruker selv 2 stk RFD 8" som midbasser i dørene.. Kjørte hjem fra NM finalen i kveld med muta sub (RFR 12") og kun 8" som sub/mid... helt sjef Et lite tips: sørg for god strømforsyning til maxxima batteriet ditt for dette anlegget tømmer batteriet raskt. Dette kommer til å trykke bra det.. Lykke til Har 85 amp dynamo og mulig æ henter ut ett stinger batteri hos en kjenning... Fikk alt idag :) men jobber så steike mye nu at det ikke blir montering før til helga. Regner med at det ikke blir tid til drink heller :\ eneste jeg blingsa litt på er at jeg bestilte diskanter og var ganske sikker på at 6,5 tommerne bare var mellomtone men de er jo to veis.. så har ett par diskanter som æ må finne ut ka æ skal gjøre med.. Takk for tipset RF seat Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Ett stinger batteri i tilegg er sikkert ikke dumt eller et blått maxxima til. Jeg kjører 165 amp dynamo med 14.4-15.3V lading å¨ett blått maxxima og det holder greit. Men uten bilen i gang så kan jeg klare å tømme det på få minutter. Hvordan skal du plassere elementene ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg