cokeloop Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hei! skal Hive over fronten fra delebilen min til bruksbilen, og lurte på om det var noe jeg burde vært klar over så jeg ikke får meg noen "overraskelser" når det gjelder demontering og montering. Først og fremst skal fangere, panser, framskjermer, frontplate, grill og lykter byttes. har hørt noe om at framskjermene er limt på ved døra og at det må brukes varmtluftsblåser for å få limet til å løsne? stemmer dette? andre tips om hvor vanskelige skruer og slikt ligger gjemt er også velkomne :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zack Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hos meg var det i allefall tonn med tectyl hvor skjermene er festet på innsiden... jeg hadde uansett nye skjermer som skulle på, så jeg bøyde bare ut de skjermene jeg skulle bytte lengst mulig, så skjærte jeg over tectylen et "par" ganger så vips... Siter O Saab 900S (1997 - Bruksbil) X VW Golf 2 GT (1988 - Delebil) X Volvo 940GL (1991 - Bruksbil) X Volvo 740GL (1989 - Bruksbil) X Opel Omega 2.0 16v (1997 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.8 Sport (1985 - Bruksbil)X VW Golf 2 1.6 GL (1990 - Bruksbil)X VW Golf 2 GTI 8v (1985 - Delebil)O VW Golf 2 1.6 CL (1986/87 - Ombygd til GTI) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 okei.. men jeg burde jo ikke bøye og tøye så mye? jeg har jo skjermene på bruksbilen nå som skal av, og skjermene fra delebila som skal på.. hva skjærte du tektylen med? burde jeg handle inn tectyl og smøre på, og evt. hva slags type? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 På min bil satte de ikke fast i det hele tatt:) bare husk på at det er to skruer som står inni skjermen der med døra:) Jeg så ikke de i begynnelsen:p Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 er ikke så vanskelig! er bare derre lim/tectyl gugga som er et sant h**** å løstne... men kan jo alltids snakkes på msn om hjelp da, Tore! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cokeloop Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 tore? jeg heter fortsatt robert david :p okei.. men må jeg ha på noe gugge når jeg fester fangern på nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Unnskyld... snakka nettopp med Tore! haha... For å feste fangeren på fangerskinna du tenker på? Har en god pattent her! borr hull under skiltet og sett i skruer (slike med flatt hode!) igjennom fanger og fangerskinne! fungerer som gull det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har en god pattent her! borr hull under skiltet og sett i skruer (slike med flatt hode!) igjennom fanger og fangerskinne! fungerer som gull det! Har samme på min:) Veldig lett å ta av å på fanger samtidig som den sitter godt:) Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Har samme på min:) Veldig lett å ta av å på fanger samtidig som den sitter godt:) jepp... er en god måte i allefall hvis bilen er senka, og du skal ha den på henger etc... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg