AndersM Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Golfen har funka som et skudd, men nå har den begynt å fuske litt. Påfyllingsrøret er nytt og tanken ble renset i høst så er ikke det.. Det skjer ikke med "normal" hastighet, men skjer når jeg kjører i 80-110km/t. Bilen stopper da opp og må vente i 3-5min så fungerer den fint igjen.. slik holder den på når jeg kommer i lange oppoverbakker.. Noen som vet hva det kan være? Er ganske stressende å kjøre slik når jeg er på e-18 med masse vogntog o.l Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 kan det være bensinpumpa/bensinfilter? Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 tja si det.. har nytt bensinfilter, men frykter pumpa.. kjedelig å bruke noen lapper på pumpe hvis det ikke er den.. men koster vel ikke allverdens.. Hvor har de det? Finner det ikke på mekonomen.. Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 vet ikke om huggern kan være noe...!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 kjøp nytt du når først skal bytte. gørt om det går kort til også skjer det samme igjen,om det er pumpa som driver å kvelder da selvfølgelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 om det er mekaninsk pumpe på denne, så koster den hele 198,- på Biltema ;) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Hørtes nesten ut som problemet jeg hadde med min også. Fuska og stoppa opp i hytt og gevær og jeg måtte vente noen minutter før den kunne starte igjen ja. Jeg tok av slangen etter bensinfilteret og blåste kraftig inn der. Da funka den i en måned eller 2 før den fuska igjen. Blåste igjen, og kjørte en måned eller to.. OSV. Har tanker om å fikse det, men så lenge min teknikk funker og jeg ikke har råd til annet får det være. Men prøv å se om det kanskje kan hjelpe... Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Har bytta bensinpumpe så nå er den mye mer villig! Tok jo 3min og 200kr så var verdt det :) Siter Nå: 04 Passat 1.9tdi 4Motion Highline [X]Golf 3 stv 1.9 med air ride, Passat 1.8T, E30 Touring lav og brei,Bmw E46 M-tech touring, "Prosjekt" Snehvit, '83 einser '74 mini cab med sinna motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iamdrunk Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 godt å høre! :) Siter kamikazeauto.no - import & custom work Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg