turbo2førr Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei Har en 240 med ft motor. jeg har benyttet ett JT 3 " eksosanlegg som over hode ikke ble tilpasset, det tar borti i hver eneste lille hump i veien. Tenker nå å få bygget en bedre tilpasset eksos med utgangspunkt i nettopp JT 3" eksos til 240. Spørsmålet er om jeg blir nødt til å slenge på en katalysator for å få det evt. godkjent, fordi bilen er en 90 mod...???!! har hørt at jeg kanskje ikke trenger det fordi motoren ikke er original i denne bilen. . . . . Siter Volvo 240 GLE Volvo 240 Turbo sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Du må nok ha kattalysator da det ble påkrevd på alle biler etter 89... tror jeg, ikke helt sikker men.... Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Du MÅ ha katalysator og BT klipper skiltene dine hvis de ser at den er fjernet, Gjelder alle biler regga f.o.m 01.01.1989 Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Virker som alle lever i en paranoid verden hvor alt må stå i vognkortet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 du har vel ikke tenkt å dra dit kun for å vise exosn...??? en 92mod 940 jeg hadde gikk gjennom bt uten kat, og med nettopp 3"JT, men var der for senking/motor godkjenning da... Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Godkjenn bilen din på østlandet så skal du få låne en katalysator som er tilpasset det anlegget du har, jeg brukte det på min når jeg godkjente med samme anlegg. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg