Elgen- Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Selger min trofaste arbeidsbil pga overgang til firmabil. Bilen er en 1986 Ford Sierra 2,0L. Den er EU ok frem til januar i 2008 men jeg gidder ikke betale årsavgift for denne i år. Bilen har holdt bra til jeg fikk firmabil, men i ettertid har jeg slitt med litt fusking. mest sannsynlig bare kondens tror jeg. Bilen er orginal utenom et rs ratt og en liten spoiler. lite rust, men en bak dør bør byttes pga dette. Lakken er egentlig ganske grei men jeg rakk ikke vaske den før bildene ble tatt.. spør om du lurer på noe. bilen står på lørenskog utenfor oslo. 996 15 119 Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Messias Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hvordan pris kunne du tenke deg? Siter [o] '09 BMW E60 520D [x] '00 BMW E46 320i Touring[x] '93 Audi S4 2.2TQ Avant[x] '91 BMW 525i 24V - Solgt[x] '97 Opel Vectra 1.8 16v CD STV - Solgt[x] '83 BMW 323i E30 2dørs - Solgt - beste bilen jeg har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 nja.. kunne kanskje tenkt meg 5k for den? eller bud. er nytt batteri i november og byttet to hjul lager på den siden jeg fikk den. ellers er det en jordfeil eller noe men har montert en bryter i panseret. bilen har enten gått 130k eller 230k men bilen går veldig pent.. årsavgiften kommer i tillegg.. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 solgt Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg