Audi RS Skrevet August 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2007 absolutt fet bil!! men har du noen gang fått no stress for rutene??tenker på å ta sidene og frontruten selv,men har hørt at det nesten ikke er no vits i pga.man blir stoppet med en gang?? Takk for det! Nei, aldri fått noe stress pga sota/tonede ruter. Har blitt stoppet X antall ganger og de har aldri sagt noe på det! Men har noen kamerater og hørt om mange som har blitt stoppet og har fått valget om å ta av sotfilmen der og da, eller å vise bilen på biltilsynet innen 2 uker og da er ikke det valget så veldig vanskelig for de fleste! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Du har ett stk. pen A3 TQ. Husker jeg så bilde av denne bilen for 1-2 år siden. Fortsatt en av de fineste A3'ene jeg har sett i Norge. Den fmic'en gjør seg så utrolig bra på bilen. Mye effekt gir steg 3 som du har? Sånn ca.? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Steg 3 får du vell med K04 turboen om jeg ikke tar feil? Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Du har ett stk. pen A3 TQ. Husker jeg så bilde av denne bilen for 1-2 år siden. Fortsatt en av de fineste A3'ene jeg har sett i Norge. Den fmic'en gjør seg så utrolig bra på bilen. Mye effekt gir steg 3 som du har? Sånn ca.? Takker og bukker for det! Steg 3 gir vel rundt 215 hk ca! Men har ikke det i den nå, fått ut litt mer av den nå så gleder meg til det blir vår og banene åpnes igjen! ;) Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Steg 3 får du vell med K04 turboen om jeg ikke tar feil? Bytter ikke turbo på steg 3, chip, eksos som gjøres noe med da! Men ingen som nekter deg og bytte turbo hvis man vil det! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Januar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2008 Da får jeg kanskje oppdatere litt her! Bilen ble ikke mye brukt i fjor pga litt av hvert + litt oppgraderinger! Byttet bremser, litt mer trimming og litt annet små snæks! ;) Får legge ut noen nye bilder også, ikke de beste bildene da jeg bare hadde vanlig kompakt kamera til disp for øyeblikket. New brakes! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klyde2000 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Litt av en bil gitt :D En av de peneste A3ene jeg har sett, kjør på ;) Siter [X] Audi A4 1.8T 1997 Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornier Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Kan du si noe om Fmic`en din? Vurderer dette sterkt selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Litt av en bil gitt :DEn av de peneste A3ene jeg har sett, kjør på ;) Takker for det! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Kan du si noe om Fmic`en din? Vurderer dette sterkt selv.. Hmm, hva skal jeg si... Hva vil du vite? Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjornier Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Hmm, hva skal jeg si... Hva vil du vite? Hvor du kjøpte den f.eks? Hvor får man kjøpt Fmic.. Nen fakta kanskje...?:happyhappy: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmi89 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 denna var råå =D Siter - VW Bora 1,9TDI Exclusive & Audi 100Q typ44 {vinterbil} X-er : VW Golf MK4 GTI Exclusive, Audi 80 Quattro, Audi A3 1,8T Ambition "If I go homeless can I sleep in your wheel gap?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hvor du kjøpte den f.eks? Hvor får man kjøpt Fmic.. Nen fakta kanskje...?:happyhappy: Kjøpt den gjennom TS, men får kjøpt de på nettet osv. str på den husker jeg ikke i farta... Bare å søke litt rundt på nettet så finner du masse! Du får også tak i kitt som man får med det man trenger! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 fy å den var fin atlså:) drit fin var den:) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exmith Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Enig med Klyde2000, en av dem peneste A3ene jeg har sett, nyter synet! Ble utrolig bra nye røde bremser! Siter Audi A3 1.8TFSI 08 x 1998 Audi A3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg