Audi RS Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Hei sveis folkens! Tenkte jeg kanskje skulle lage en tråd om min bil også! Jeg har en Audi A3 1.8 TQ 2003 modell. Ble lykkelig eier av den april for 2 år siden. Kjøpte den ferdig stylet, her er en liten liste over det som er var på den. Styling: Rieger RS frontfanger Rieger RS bakfanger Caractere sideskjørt Rieger lukespoiler S3 grill Øyelokk Takspoiler Justerbart K&W senkesett Solfilm Krom speilhus Supersprint eksos Felg : BBS Motorsport 8.5 * 19’ (sommer) RS4 8*18’ (vinter) Stereo Bose sound system Clarion DVD spiller 5” Clarion skjerm Noen bilder: Da jeg hadde kjøpte den ferdig stylet og det ikke var så mye mer som kunne gjøres utvendig på den bilen, tenkte jeg at da var det jo noe under panseret jeg kunne få gjort noe med! Etter å ha hatt bilen litt så dro jeg ut til TS Racing i fredrikstad og slo ann en prat med Freddy og Espen og de fikk overtalt meg til litt forskjellig! Chippet (steg 3), byttet eksos, EBC bremser rundt hele og fikk på fmic og ble fornøyd med resultatet! Nå fortiden står bilen rolig og skal bytte til større bremser og litt andre små ting som kommer her etter hvert som bilen blir klar! Har planer om å hive bilen ut på banen til våren og kjøre på litt forskjellige treff utover! Gleder meg virkelig til våren og tørre veier!! Her er noen bilder jeg tok rett før jeg satt den inn for vinteren med vinterhjulene på! Vil også benytte anledningen til å anbefale TS Racing på det sterkeste og de har hjulpet meg mye og de har hatt meget god service! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moophous Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Veldig fin bil det der ja. Var hos TS-Racing på Lørenskog og chippet bilen min der. Meget god service der og. Jeg annbefaler de også på det sterkeste. Siter Audi A3 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Fin bil du har der.. får vel prøve å lage en sånn om min bil også snart.. hehe! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Er rimelig strøken den bilen din ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Mariius skrev: Er rimelig strøken den bilen din ja ;) Må si takk det samme der!! Bilen din står vel rolig i vinter?! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Når jeg var på Essen Motorshow nå i desember kjøpte jeg meg nye bremser, her er ett lignede sett jeg kjøpte Regner med at dette kommer til å klare å stoppe den lille loppa mi! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 digger denna bilen din! råfin! eneste jeg ikke liker, er vingen midt på bakluka :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Alle kan ikke like det samme!! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Sant det! Syns bare ikke den passer med resten av bilen! Men ellers er den driit rå! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
azn85 Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 Nice nice....Kjempe fin bil du har der.... Siter Audi A3 Sportback X: Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet Mai 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Da var nye bremser på og håper på å få resten av bilen ferdig til Gatebil på vålerbanen! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Hey ingen tvil om at bilen din er strøken,bra du viser at det går ann å få en 5 dørs til å se grom ut også! Fin fin senk du har,akkurat passe :P Hvor store er skivene dine? A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Mai 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2007 Utrolig strøken bil ja! Har møtt deg et par ganger på vei til Oslo. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 absolutt fet bil!! men har du noen gang fått no stress for rutene??tenker på å ta sidene og frontruten selv,men har hørt at det nesten ikke er no vits i pga.man blir stoppet med en gang?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A|ekS Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 mrE skrev: absolutt fet bil!! men har du noen gang fått no stress for rutene??tenker på å ta sidene og frontruten selv,men har hørt at det nesten ikke er no vits i pga.man blir stoppet med en gang?? Har det selv på min bil, og har hatt det på tidligere biler og aldri blitt stoppet. Så tror ikke det er noe stress Siter 1997 Audi A4 1.8Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg