BoraMan Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Her er altså min 2000-mod Bora 1.6 Kjøpte bilen sommeren 2005 og har egentlig ikke gjort noe spesielt med bilen selv etter at jeg kjøpte den. Tenkte jeg skulle få gjort litt i år nå. Har kjøpt ny lykter: Har fått montert frontlyktene nå i helga. Bilder kommer litt senere. Baklyktene har jeg ikke fått enda. Ettersom jeg har interesse for bilstereo som ligger over gjennomsnittet måtte det pakkes litt lyd inn i bilen. Det ble slik Byggetråd kan sees her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=106501 Dette er nå solgt og det vil ganske straks påbegynnt nytt prosjekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattiasen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Pen bil! Håper jeg får inn litt lyd i bilen min til sommeren å:D Hvor kjøpte du tåkelys? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Vet ikke helt hvor de er kjøpt. Var montert da jeg kjøpte bilen. Er hvertfall Hella Micro DE. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Du har ikke noe bilde av hvordan dekslene og tåkelyene er festa. tåkelysa sitter sikkert fast i dekslene? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Du har ikke noe bilde av hvordan dekslene og tåkelyene er festa. tåkelysa sitter sikkert fast i dekslene? Kan ta ett bilde samtidig som jeg knipser bilde av fronten med nylyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 det er flott. hvor har du kjøpt hoved lampene dine? Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ser meget bra ut dette. Nesten samme lykter foran/bak som jeg har. Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Lenge siden oppdatering her nå. Ting som har skjedd siden sist: -Nye frontlykter (som vist ovenfor) -Baklykter ble innlevert til lakkerer for toning/soting -Fjernet øyelokk -Ny stereo er under bygging -Front og bakfanger skal lakkeres snart grunnet dårlig grunnarbeid tidligere -Nytt senkesett er underveis. KW 40mm komplett Fikk ett greit tilbud på 8x19 TSW Kyalami som jeg slo til på i dag. Noen småsår etter litt steinsprut,men med tanke på prisen så var det greit :) Fikk rengjort dem litt i kveld. Skal renses ytterligere + polish/wax før montering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 De felgene blir fine på bilen! :) Hvordan går det med stereoen? Har fulgt med litt på tråden din.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 De felgene blir fine på bilen! :)Hvordan går det med stereoen? Har fulgt med litt på tråden din.. :) Jo da, det går da fremover. Blir nok å få gjort ganske mye i påska håper jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Jo da, det går da fremover.Blir nok å få gjort ganske mye i påska håper jeg :) Det samme her.. Prøve å gjøre ferdig i påsken.. Etter påsken er jo rett på sesongen.. :) Skal du være litt aktiv da?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Skal prøve å få med med en del ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Da er endelig senkesettet på vei. Blir nok montert til uka samtidig som at alle bremseklossene skal skiftes :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth Skrevet Mars 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har du ikke hatt det??? :) Bytte skiver også da?? Bestilt ventilerte jeg da.. på en diesel... he he... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Mars 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2008 Har du ikke hatt det??? :)Bytte skiver også da?? Bestilt ventilerte jeg da.. på en diesel... he he... :) Har hatt senkesett tidligere ja, men øker fra 30mm til 40mm nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg