PoloBoy Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by PoloDude hm.......hadde planer om å "feigen" med 30mm pga ha en brukelig bil,men kan du ta et bilde fra sida så jeg får se 40mm? Jeg kjører 50profil og har målt at med 30mm begynner det å bli dårlig plass......hadde ingen store planer om å modernisere skjerm/hjulbue...hvor langt ned går det uten å gjøre noe????? Dårlig plass!??? Åneida, langt ifra! hehe Mellom 60-80 er gull! Men da må det nok valses litt iallefall!? Skal ha 40 jeg også da, siden jeg feiger ut og (også) skal ha en såkalt "bruksbil".....! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Originally posted by PoloDude hm.......hadde planer om å "feigen" med 30mm pga ha en brukelig bil,men kan du ta et bilde fra sida så jeg får se 40mm? Jeg kjører 50profil og har målt at med 30mm begynner det å bli dårlig plass......hadde ingen store planer om å modernisere skjerm/hjulbue...hvor langt ned går det uten å gjøre noe????? eg kjøre 40 profil(205) , å har senka 40mm! Å det går meget bra! Subber ikke i det hele tatt. Men når dekka er utslitt så blir det 215/35-16 tenke eg meg! Uansett.. her e bilde (har fjerna dei svarte listene på dørene nå , er bare gammalt bilde) :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Gou.....ble ikke no bilde her.....??? Er det min pc som er syk eller er det slik over hele linja??? Jeg kan ikke se noen bilder på forumet nå jeg...ÅÅÅåååååååååååå...knurrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! PoloBoY!!!! Svar på PM og mail da!!!!!!!! NÅ må du VÅKNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by PoloDude Gou.....ble ikke no bilde her.....??? Er det min pc som er syk eller er det slik over hele linja??? Jeg kan ikke se noen bilder på forumet nå jeg...ÅÅÅåååååååååååå...knurrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! hmm.. e nå bilde her! vet ikke hva de andre ser jeg ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Ikke bilde her...! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 koss adde me bilde nå da ? merkeligt.. har jo fjerna den "add images etc".. prøvde me ein knapp.. la inn "url" fra pc`n der bildet ligge.. funke her men ingen andre plasser.. hmm.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmk Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Skall du legge in url ref så må bilder ligge et sted på internett!!! Siter mercedes 230 E -92 nå..... (Solgt)Polo GTI-R........Improved edition Skandinavias beste Polo side Nordicpolo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Tviler på at den pc en din takler at du bruker den som web - bilde server ? Du må få deg ein plass på nettet som du legger opp bilder til med ftp. Du har vel telenor - de har gratis hjemmeside plass med i pakken de ? Legg bildene opp på der og link til dem der. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 Hvor på nette får jeg kjøpt colour consept til golf 3 ?? Jeg har letet overalt, men finner tydeligvis bare dritt setetrekk osv.. hjelp plis!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RES25 Skrevet November 27, 2007 Rapporter Share Skrevet November 27, 2007 jeg vil ha sånt innteriør, men får ikke tak i!! blir så oppgitt.. noen sier det ligger på finn.no men har letet der er ingenting. Og ebay frakter jo selvfølgelig ikke til norge. Jeg spurte: Wll u ship to Europe.. yes sa han, vel faen er ikke Norge i Europa da? hehe..steike gale.. Hjelp meg litt folkens, dette må jeg klare å få tak i.. norskbildelesenter har ingenting heller.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hyys84 Skrevet November 28, 2007 Rapporter Share Skrevet November 28, 2007 Hørt hos Møller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg