vwgolf2 Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Originally posted by PoloDude Må snart få bytta hele ruta og da har jeg lyst på Volkswagen Racing logoen istede(fra dtm elller noe sånt) *riste på hodet* hehe..ikke putt det i front ruta..pliiis! ;) fiin polo ! enda finere uten alle de klistremerkene! stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 PoloDude bilfile pertentlige fyrer som deg bør lære seg å lese. ta en GOD titt på bildet. Det skrives colour conCept IKKE colour conSept. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Ai da. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 da var det feil likevel da jo ;) jaja.. 90% vil sikkert aldri tenke over det uansett... av de 10% som legger merke til at det er no "feil" vil sikkert 80% tro at Colour er feil... så uansett hadde jeg driti i hele opplegget ;) og om det skal stå no så ikke skriv Volkswagen :) eller Polo.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Det jeg sa! Colour ConCept.. yeah.. :P Det jeg har trodd hele tiden.. men Concept er jo engelsk.. og concept på norsk er vel ConSept.. eller? -rolfi :) Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 Konsept er mer riktig. Dessuten, da ville det blitt FargeKonsept Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Oktober 1, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2003 daaah.. :P tok bare det med C og S greiene.. daaah.. :P' -rolfi Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 okei, jeg gir meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nå skal hele frontruta AV snart alikevel og da blir den muligens nok clean pga bot for dette nå. Men jeg er enig at Polo eller Volkswagen er litt teit,men vi får se.Har sett en som hadde laga gul stripe og det var ganske kult,men helt clean er penest da. Men da er Consept feil,men hvem ser det når jeg FLYR forbi........ Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by rolfi daaah.. :P tok bare det med C og S greiene.. daaah.. :P' -rolfi Jeg ville bare være vrien :op Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Takk pahf!!!!!! Nå kommer de riktige baklyktene på til Lørdagen og det blir BRAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!! Gleder meg,men nå kjører jeg med reklame på bilen,ikke pent men ok betalt...bilder kommer... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 ta flere bilder av den da?..må se litt nærmere liksom..bilder med bakke kontakt:) ikke fra trær:) hehe..neida..ta flere bilder da!..fra sida osv..:D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 profilbilder uten senkesett er vel lite aktuelt...........ikke mye pent.. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 Originally posted by PoloDude profilbilder uten senkesett er vel lite aktuelt...........ikke mye pent.. sørg for å ikke gjør samme feil så meg.. bestilte meg 40mm senkesett.. kjøre 40 profil nå , men alikavel så e det HØGT!! må senke mer å 35profil.. Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 hm.......hadde planer om å "feigen" med 30mm pga ha en brukelig bil,men kan du ta et bilde fra sida så jeg får se 40mm? Jeg kjører 50profil og har målt at med 30mm begynner det å bli dårlig plass......hadde ingen store planer om å modernisere skjerm/hjulbue...hvor langt ned går det uten å gjøre noe????? Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo_gti16v Skrevet November 5, 2003 Rapporter Share Skrevet November 5, 2003 tror de varierer litt på merket det med 40mm er nok...mn med tanke på vinter er sikkert 40mm nok...jg har bestil hr cupkit 60x40 mn det kommer ikkje på før etter snøven har smelta:D :D :D :D :D Siter Kjør Hardt,Kjør Stil ,Kjør Lavprofil!!! http://www.lundalracing.piczo.com -85 VW Polo Classic 1,3 sint!.p -86 Dodge 350 le "Hinna" Gul:) -x 73 Boble 1303s FET! Bad Beetle :titties: -x 85 VW Golf Gti 8v :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg