Gå til innhold

17-åring omkom i tunnelkrasj

Ranger emnet


Straydog

Anbefalte innlegg

Ser ut som det er billigere for staten at folk dør enn å utbedre veier/lage bredere veier.

 

1: to 17åringer i bil har ingen ting å gjøre på veien. Synd for han som døde og de som kjente ham, men her er nok ett perfekt eksempel på ting man har seg selv å takke for.

2: veistykket det er snakk om er trolig den beste veien i hele nord norge med 2 filer hver vei og masse stein mellom. Dessuten er tunellen nesten helt rett, og svingen der ulykken skjedde ikke spesielt brå. Tror ikke noen skal prøve å skylde på "staten" da det er helt opplagt hva grunnen til ulykken er.

 

EDIT: fjernet ut ting som var basert på rykter og feil-informasjon.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien der det har gått galt er ikke så ille.

Er bare svingen som er litt brå ved stor fart, så han har nok mistet kontrollen i særdeles høy fart, tipper jeg.

 

slitenvolvo: Du ser jo at ulykka har skjedd i svingen, og den kan komme brått på ved høy fart, men det vet du sikkert.

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten tvil en tragisk hendelse, og ikke den første i sitt slag.

 

Det reiser et viktig spørsmål, for min del i hvert fall - Hvordan kan mennesker uten tilstrekkelig opplæring og/eller skikkethet høre om sånne ting, og likevel sette seg inn i en bil og kjøre avgårde? Det er for meg helt uforståelig.

 

Det er ikke det at jeg ikke bryr meg om menneskene som rammes, for det gjør jeg jo. Jeg mener slike ting skjer på grunn av dårlig dømmekraft hos mennesker, da både fører og passasjer, som lar slike ting skje.

[o] '98 BMW 520i

[X] '94 BMW 316i Compact

- Vil det ikke, så skal det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,dette er ufattelig trist,at unge folk må dø pga. dumskap :(

 

Passasjeren er søskenbarnet til ei god vennine av meg,og lillebroren til en på forumet her,det er så alt for mange involverte når slike ting skjer.

 

Hvil i fred,og håper det går bedre med passasjeren :(

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår