Gå til innhold

Her er bilen jeg kjøpte..406

Ranger emnet


oz_Racing

Anbefalte innlegg

Da kjøpte jeg min andre bil å det ble en Peugeot,

var ikke det som jeg hadde tenkt men jeg fikk den billig:)

litt om bilen

 

Peugeot 406 HDI

2000 model

214000km

 

.Utstyr

.ABS-bremser

.Airbag foran

.Klimaanlegg

.El. Ruter

.Elektriske speil

.Elektriske seter

.El. Speil

.Servostyring

.Sentrallås

.Regnsensor

.Varmeseter

.skin ratt

.Multifunksjonsratt

.Midtarmlene

.Kjørecompute

 

 

 

PLANER

 

.angle eyes front lykter (eller lignende)

.lexus lykter bak?skeptisk hehe

.effekt annlegg eller et fint ende stykke

.Nye sommer felger noe tips om noe som kan passe å bli fint? Boltsirkel 4x108

.diskre styling er i mine tanker men få se hva som skjer fremover

.Tone ruter 35%

.fin hekk spoiler(mulig)

og litt div små ting

 

sleng tips inn eller en kommentar å høre hva dere syns om bilen

PS Lyktene forran skal BORT!!! hehe

 

 

Her er url til mine bilder

http://home.c2i.net/Rotweiler/Peugeot%20406%20HDI/

02 Toyota hiace kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil. Ser ut som en ganske grei bil dette.

 

Ikke kjøp lexus lykter. Det er så stygt og oppbrukt. Jeg liker det iallefall ikke.

 

Men en fin liten diskre hekkspoiler hadde vært fint og en litt grom lyd i bilen. Så burde du senke den 40 mm kanskje og satt på noen 17" eller 18" felger på bilen. Da tror jeg bilen hadde kommet med en gang.

 

Men kan jo også si det at Peugeot er noen sære biler. Skal du gjøre noe med de så ikke tro at det er bare bare å gjøre noe.

Jeg har selv hatt en 95 mod. 106 og har nå en 98 mod. 406 Coupe og kan si det slik at det ikke alltid har vært lett å gjøre noe med de!

 

Men lykke til videre med bilen.

 

PS: Har du sjekket ut: http://www.peugeot-sport-club.no ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er noen som vil ha litt diskre styling her. Hater folk som skal lesse ned bilen med plastikk. Usj!

 

Men den stylingen du hadde funnet der var ganske grei den. Ikke noe som skriker etter oppmerksomhet, men nok til å se at det er noe spesielt med bilen.

 

Tror også at bilen din ville passet med slike felger: http://www.pneukostelnik.cz/images/disky/alcar/v_full.jpg

 

Dezent V felger. Du finner de i felgsimulatoren til vianor!

 

Men vær så snill, ikke kjøp lexus lykter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var utrolig fine di felgene der;) men jeg vet ikke helt åsen det blir med stylinga:S

 

men HOFSOE du som har samme annlegg som meg i bilen,har du noe forsterker eller noe???har lyst på det i min men gidder ikke kaste ut den orginale da den er koblet til en spak i bilen sån at jeg kan styre derfra,du har vel det samme som meg.....

 

PS du har sammen bilen som en kammerat av meg hadde;)

02 Toyota hiace kort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bilen min skal det være JBL høytalere tilkoblet en 240W innebygd forsterker. Men jeg har også montert i en sub som drives av en egen forsterker.

 

Jeg har en tatt ut den orginale spilleren i bilen og satt inn en Pioneer spiller. Denne er ikke koblet til den spaken som du prater på, men dette kan fikses ved å kjøpe en ledning som kan kobles til spaken og spilleren silk at du kan styre spilleren med spaken. Men denne ledningen eller hva det nå er koster i overkant av 1000kr.

 

Sikker på at det ikke er samme bilen da? Var i Kristiansand å hentet den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

hei! æ har nylig kjøpt mæ en mørkgrønn 97 mod peugot 406 svti 2liter m 147hk og 250n..212000km.. manuell girkasse.. den går utrolig godt:)

 

den er ikke særlig pen nå, men skal gjøre mye med den.. skal bytte motor til en som har gått mindre, bytte toning på ruter, bytte til heftigere eksosanlegg, 18" tsw felger, bytte senkesett og montere spacere..men det må bli etter att prosjekt golfen min er ferdig.. en 3golf stv som muligens blir den råeste i norge:) er jeg heldig er begge ferdig til rudskogen:) golfen blir muligens å se på våler:)

 

når det gjelder stereo i sedan så er det vanskelig bil og bygge stereo i... jeg er ikke fornøyd nå så jeg skal sette mine 4stk pioneer 1000wattere mot hverandre(de tåler mest juling:)...sony cd spiller, rockford monoblokk, rockford 6*9 bak(skal byttes ut med JBL decade 6*9 for heftigere lyd...og rockford 1farad kondensator og kabler...

 

jeg må bygge ny kasser for å få subbene til å spille heftigere... jeg bygger to kasser.. i hver kasse skal subbene få eget kammer..etterpå setter jeg kassene mot hverandre på langs sånn at man kan legge ned midtarmlene å la luften blåse ut der.. så fester jeg de fast..

 

når jeg er ferdig kan jeg legge ut bilder av stereoen:) og bilene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår