Marius.R Skrevet Juli 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2002 da ble det endelig felger på corsa'n, ikke akkurat 17" men jeg tror det holder med 15" og 195/50 dekk. Burde vel kanskje vært litt lavere foran men for se etter hvert, faren da er at jeg ikke kommer meg hjem eller ut fra hjemmet pga fartsdump. 15 km/t istedet for 10 så subber det allerede. også må jeg få vekk de 2-3 småbulkene som er på den og litt lakkering. og "polering" av plastikk seff, den ser jo helt jævlig ut nå. har slengt ut no bilder på web, pass på så browsern viser full størrelse, har sett at min IE krymper dem og lager rare kanter på bilen. http://www.skall.no/~marius/bil/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diablo Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Hei, ikke så ulikt felgene jeg har kjøpt på min. Fin Corsa du har. Har du problemer med hjulbulistene blir matte(hvitgrå)? Må være en feil på den modellen. Jeg måtte lakkere mine da de ble hvite. Sender med et bilde av den heheh 97 Corsa 1.4i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg