ailenrock Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Noen som har forslag til et godt effektanlegg til firer'en min? Vil helst ikke legge ut mer enn 3k. Trenger et som lager litt lyd til den kjipe 1.6en min:) Siter Audi AS3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Noen som har forslag til et godt effektanlegg til firer'en min? Vil helst ikke legge ut mer enn 3k. Trenger et som lager litt lyd til den kjipe 1.6en min:) Er vel ikke noe annet en Simons da om du ikke skal over 3000,- Evt. noe fra utlandet. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 kjøp simons har det selv og er veldig fornøyd, men kjøp rustfritt det er det beste. gir mest lyd. ring til en forhandler : og bestill cdc-041hrx rustfrittmed dtm look Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birkelund Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 noen som har noen bilder av simons anlegget? dmt look? er det sånn som bøyer oppover? (om du skjønte spørsmålet) Siter Golf 4 1,6 X - Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 simons effektanlegg... passer de rett på eller må du skifte bakfanger? :) har 1,9TDI som skulle hatt ett effektanlegg :P Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Korrekt. DTM er bøyt oppover. Passert rett på uten og bytte bakfanger. Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gangsta`s Golf Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Lager den no bass lyd ell? den simons potta, jeg har supersprinter på bilen, og det lager ikke no wow lyd ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Simons lager lyd nok. Hadde simons i 3 år(eller var det 2?), da var det hull i bakpotta. Henger ganske lavt, og om du har senket bilen tar det lett nedi når man skal over kanter. Tror det var all skrapingen som laga hullet :confused: Men til det den prisen var jeg alt i alt fornøyd :thumb edit: Synes rette runde stusser passer bedre på IV`ere enn DTM. Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnuRRe Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 edit: Synes rette runde stusser passer bedre på IV`ere enn DTM. Kunne ikke vært mer enig:) Er forsåvidt på jakt etter effektanlegg sjøl. Noen anlegg som ikke henge like langt ned som Simons? Noe forskjell på det? Siter 1998 VW Golf IV 1,8 Highline Solgt 1989 VW Passat GL Sedan 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg