Frode.N Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 takk for tanken. vet det ser litt harry ut med foskjellige lykter. men det kommer facelift straks så jeg gidder ikke å gjøre noe med det ennå. :) Er grei jeg vet du.. he he.. Jeg har selv byttet til facelift, så jeg skal ikke forsøke å overtale deg ;) Koster jo litt mer.. men men.. Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 ja. er mye penere med facelift. har du det foran også eller? ja, koster en del mer. men er verdt det. kommer jo snart felger også og da tar det seg betraktelig mye bedre ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet Juni 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2007 Felger gjør MASSE ja ! :) Nei.. ikke noe foran ennå.. Vurderer fra eBay.de.. f.eks : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110133975517&ssPageName=ADME:B:SS:US:1 100€ + 25-30€ i frakt vil gi pris inkl mva på ca 1.350,- Ikke galt dét.. sammenliknet m norske nettsteder.. :) Kanskje ha en samlebestilling... ?? Men.. så kommer jo frakten fra/til f.eks Bjorøy(som ligger hvor?)/Oslo osv i tillegg.. da sparer man ikke stort.. Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja synes det blir mye bedre med facelift jeg også. Spesielt på de svarte. Jeg kjøpte baklykter til mi,n men blir liksom ikke helt det samme som på svart biler syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 :)Er grei jeg vet du.. he he.. Jeg har selv byttet til facelift, så jeg skal ikke forsøke å overtale deg ;) Koster jo litt mer.. men men.. Litt oftopic men: Ser ut som du fikk det greit til Frode ;) litt knot de innerste mutterne,men ellers gikk det vel greit? Fint at lyktene ikke bare lå å støvet ned hos meg,mye bedre at du kunne bruke de på bilen din:D greie felger du har forresten,OZ superleggera? A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Felger gjør MASSE ja ! :) Nei.. ikke noe foran ennå.. Vurderer fra eBay.de.. f.eks : http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110133975517&ssPageName=ADME:B:SS:US:1 100€ + 25-30€ i frakt vil gi pris inkl mva på ca 1.350,- Ikke galt dét.. sammenliknet m norske nettsteder.. :) Kanskje ha en samlebestilling... ?? Men.. så kommer jo frakten fra/til f.eks Bjorøy(som ligger hvor?)/Oslo osv i tillegg.. da sparer man ikke stort.. Bjorøy ligger 15min utenfor bergen. andre siden av norge liksom:P hehe. ja. prisen var ikke gale nei. så det var du som kjøpte bak lykta til speed_up. jeg har sett litt på de baklykta som kanskje kan minne om face lift også, de med skrått klart parti i midten. er du med? virker så sint syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juni 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 Ja synes det blir mye bedre med facelift jeg også. Spesielt på de svarte. Jeg kjøpte baklykter til mi,n men blir liksom ikke helt det samme som på svart biler syns jeg. er no en facelift fordi om. de orginale er ikke pene i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juni 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2007 det er jeg enig i. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 ja. er mye penere med facelift. har du det foran også eller? ja, koster en del mer. men er verdt det. kommer jo snart felger også og da tar det seg betraktelig mye bedre ut. Koster ikke så mye for facelift lyktene på NBS. 2k for front- og 2k for baklyktene... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hva er forskjellen på min motor 1999mod 1.8T A3 og en 2002mod 1.8T A4? min søster har nettopp kjøpt seg en slik en med TS chip i og den gikk mye bedre enn min. min er chippa hos bergen bil elektronikk. kan noen gi meg et svar på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedUP Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hva er forskjellen på min motor 1999mod 1.8T A3 og en 2002mod 1.8T A4?min søster har nettopp kjøpt seg en slik en med TS chip i og den gikk mye bedre enn min. min er chippa hos bergen bil elektronikk. kan noen gi meg et svar på dette? hei Det kan være at hun hadde 163/180 hk(litt usikker på om det var 180 eller 190) versjonen før chip og da har en større turbo bla, sånn at det er mulig å ta ut høyere effekt. Og iom at dere har chip fra forskjellige leverandører har dette selvsagt noe å si. Tsracing har ihvertfall flere forskjellige steg på deres chip sjekk http://www.tsracing.no Er ingen ekspert på dette,men håper det hjalp. A Siter Herved fotgjenger :( A3 TQ solgt http://www.vwaudi-club.no/?s=car&car=5742 (206 solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 hva er forskjellen på min motor 1999mod 1.8T A3 og en 2002mod 1.8T A4?min søster har nettopp kjøpt seg en slik en med TS chip i og den gikk mye bedre enn min. min er chippa hos bergen bil elektronikk. kan noen gi meg et svar på dette? det jeg har hørt om bergen bilelekttronikk og chiping er ikke så bra! har en kompis som kjøpte en bil som var chipet der, han hadde bilen på service hos bo racing, og de fant ut at chippen som stod i ikke var programert riktig, byttet til mtm chip, montert av bo racing, og bilen gikk mye bedre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 det jeg har hørt om bergen bilelekttronikk og chiping er ikke så bra!har en kompis som kjøpte en bil som var chipet der, han hadde bilen på service hos bo racing, og de fant ut at chippen som stod i ikke var programert riktig, byttet til mtm chip, montert av bo racing, og bilen gikk mye bedre! ja, det var jo det første som slo meg også. har hørt noe om bergen bilel også:( jaja, får ta å besøke ts jeg da. har bare hørt positive ting om de så. bor i bergen da. hvor ligger de? er vel en dags reise tenker jeg:P hehe. men uansett. dadda ska IKKE ha sprekere bil enn meg så her MÅ noe gjøres:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet Juli 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 ja, det var jo det første som slo meg også. har hørt noe om bergen bilel også:( jaja, får ta å besøke ts jeg da. har bare hørt positive ting om de så. bor i bergen da. hvor ligger de? er vel en dags reise tenker jeg:P hehe. men uansett. dadda ska IKKE ha sprekere bil enn meg så her MÅ noe gjøres:P var jeg deg, ville jeg latt bo racing montere en mtm chip! jeg er utrolig fornøyd meg chipingen av min bil, og alle andre jeg vet om med mtm chip er fornøyde! da slipper du reise så jævli langt også! det er verdt og ta en teefon og høre vertfall! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet August 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2007 ja. har sett annonsen dere i ba rubrikk. skal ta å ringe de. men har skjedd så mye i heimen for tiden at jeg får nok ikke tid i de nærmeste dagene. men noe må gjørast. mtm er gode ting altså. men er det lurt å kanskje montere eff anlegg først? leste at da kan de justere opp chippen eller noe på tsracing.no. steg en og steg 2 er det jo bare eff anlegget som skiller. men er det fra cat eller grenrøret? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg