*TKV* Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Takker, skal få prøvd å få oppdatert snart. Bare må få noen administatorer til å flytte tråden, her skal det jo bare ligge filmer Er kommet til thailand nå, har mye gobiter på lur:klovn: Ingen grunn til å holde dem tilbake! ;p Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Fin tråd :D Mye pene biler utenfor norges grenser ja. Så veldig mye pent i kypros, vet det er veldig mye som er pent i Roma og Australia og ja.Hvordan var bilene i California da? Saa Mye fett med digre kromhjul! Har bilder. Kommer naar jeg faar traalost nett igjen, ikke akkurat stabilt i thailand... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 Er det ikke den som var i en CSI episode en gang? Sesong 6 hvis jeg ikke husker feil.. Ligna no jævelig iallefall, men det er jo selvfølgelig ikke umulig at det finnes fler.. :) Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 Tror nok det er en del range rovere med store felger rundt om i USA, så sannsyneligheten er vel heller liten for det. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mars 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2007 cuba tror jeg er et sted du vil ta deg turen å oppleve når det gjelder livet på 50 og 60 tallet i dag altså:) mye fett å se. morsom kultur som ennå henger igjen i gamle dager:) Ta det pent på turen og lykketil! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Cuba er fett, var der i 3 uker for 2-3 år siden. Som å dra tilbake i tid altså. Var sykt fattig osv der, men hadde heller dratt dit og opplevd mer enn og dratt til Spania og slikke sol for å si det sånn! ;) Kos deg, bilder er flott! Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BENT87 Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 fett tråd :D her skal de følges med :D masse fete picups :D og masse bra bilder..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Saa Mye fett med digre kromhjul! Har bilder. Kommer naar jeg faar traaklost nett igjen, ikke akkurat stabilt i thailand... Jeg tror du er på samme "tur" som en vennine av meg er på. Kom hjem fra thailand selv i går etter 2 uker. Planen var å treffe henne, men hun var på ett sted litt langt unna. Hun heter Linn, så hvis du denne historien stemmer så får du hilse. Hils fra Jokke og Per Ø. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2007 Jeg tror du er på samme "tur" som en vennine av meg er på.Kom hjem fra thailand selv i går etter 2 uker. Planen var å treffe henne, men hun var på ett sted litt langt unna. Hun heter Linn, så hvis du denne historien stemmer så får du hilse. Hils fra Jokke og Per Ø. Loly du mener? Hun er jeg ute å reiser sammen med ja, Skal hilse! Australia: Er Mye Holden og ford`er vi ikke har hjemme, Også villt mye feite picuper av den sorten: Mhmm: Så også noe sært når vi dro ned Gold Coast: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Nå snakker vi! :cool: Tøft bilde som beviser at GM kan hvis de vil. ;) Hils Fruen. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet April 3, 2007 Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 Fin tråd ja! Mer bilder av Holden? Råe de! Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2007 hehe bare meg eller består mye av livet i mexico av å cruise rundt på støvete veier i pickupen med tidenes mest avslappe look og ene armen bak huet *flytte til mexico* Don`t Do it.... Var fett å se landet, men ikke vurder å flytt dit engang, dårlig levestandard der nede. Bare se på dassen på en av bussholdeplassene. Vi måtte betale penger får å komme inn på: Dette er ikke engang den værste, men dette er ikke akkurat riktig forum å poste bilder av jævlige dasser på... Når vi først er inne på mexico kan jeg jo legge ut noen fler bilder derifra: Krydde av bolbler i mexico, spesielt i Mexico City hvor de ble brukt som taxi`er, coca ed: Mhm: Synd det ikke er lov til å ha hjula utenfor skjermene i norge.. Syns det er fetere enn de svære kromhjula vi i den vestlige verdenen bruker. Fin tråd ja! Mer bilder av Holden? Råe de! Ble så mange av de at jeg glemte nesten å ta bilder for det var så mange av de.. Digga "Pic up`ene": Tøft bilde som beviser at GM kan hvis de vil. ;) Hils Fruen. Takker Det er bare synd de ikke importeres til Norge.... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Ennå mer :sombrero: Polis i Mexico City: Og purk fra Tijuana: Vekkeklokka mi i Zacatecas::deng "Bygda" Ikke akkurat pen: Denne bilen kan ikke ha mye fjæringsvei me like: Dirty: Dirty 2: Litt tung last? Skateboard Ramp På henger? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet April 12, 2007 Rapporter Share Skrevet April 12, 2007 Den røde pick upen var fet som faen. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2007 Den røde pick upen var fet som faen. jeg syns begge er fete, både Holden børsa og den i Mexico. Mer Mexico: Fete pic up`s: Taxi boble: Soarer: P.i.m.p.s: Infinty: Selfølgelig stod det crossere i gatene:sombrero: På grenseovergangen til Us and A: Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg