aUDUN` Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Noen som har peiling på hva forskriftene sier om hvor du får/hvor du IKKE får legge ut eksos utblås? Har sett mye rart, både i forskjerm og foran hjulbuen bak osv.. er dette lovlig? Noen som har peiling? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Henrik Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 har hørt at det er lov hvis det er på venstre side, så har det vel no hvor mange db det er å. Siter Chevrolet Nova 1969 350 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har sett mange som har på høyre side og.. men vet ikke om disse har skilt.. Her er et par eksempler ;) Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 I norge er det vel ikke lov, må vel være 20cm bak det bakerste vinduet du kan åpne. Er noen som har ettermontert sidepipes på f.eks amerikanere, men da har de plomba vinduet. Tatt av v.heis og hele pakka. Ts racing a3'en ser derimot lovlig ut.. EDIT: Og det er vel ikke lov å plombe de fremste rutene ved tanke på sikkerhet, ved et uhell og div. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 oki, jeg må bare ta av vindus heisen bak jeg da så kan jeg ha den ut i kanalen? Siter Hi. Bye. VW mk1 Jetta oppussingprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 oki, jeg må bare ta av vindus heisen bak jeg da så kan jeg ha den ut i kanalen? Ring biltilsynet imorgen, beste måten å forhøre deg på. De som har det rette svaret, "alltid". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZAbatmaN Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hadde vært flott om du hadde lagt det ut her, hvis du ringer:) Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg