KimOlav Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Startet forrigen helg, at jeg ikke fikk start. Var kaldt ute, og virket som batteriet hadde lite strøm, så koblet til starkabler og da funket det igjen. Neste dag det samme, så jeg bytta batteri på mandag, starta bilen og kjørte. Dagen etter gikk bilen også. Men i dag vil den ikke starte igjen. Sjekka batteriet og det var ok (et sånnt grønt øye) . Har hatt litt problemer med at motorlampa lyser iblandt, og de på opel sjekka og kom fram til at det kunne være en liten lekkasje i en av ledningene det skal være vakum i. Men dette skulle ikke ha noe å si. Når jeg vrir om nøkkelen står bilen og filer litt og viser antydning til at den skal starte de første par forsøkene, men etterhvert filer den uten at noe skjer i det hele tatt. Motorlampa lyser også. Har ikke hatt noen problemer før dette. Har en 98 DTI 2.0 Vet noen hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg