Thon_Racing Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Selger mine Alessio F1 18" ET38 4x108 2 dekker bør byttes Noe kantkjørt. Bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hvor mye er "noe kantkjørt"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg kan ta bilder av alle hjulene jeg. Faktisk så har jeg ikke titta så nøye på dem, bare så at den ene var kantkjørt. Bilder kommer i morgen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Alle er en del kantkjørt. Som dette: Kan også bytte i noe på 4x100. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ingen som vil ha hjul? Bare å komme med bud. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 hvor holder du til? er ikke kast i noen felger? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Holder til i sarpsborg. Vet ikke om det er noe kast i dem da jeg ikke har prøvd dem selv. men i følge forrige eier skal dem være bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 prisantydning da? begynner med bud på 2000 da. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Hvor holder du til da? Henter du? Du kan få dem for 2000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 kan hente hvis det passer neste søndag,kjører da fra kr.sand og oppover.skal til Oslo på kurs,så kan eventuelt svinge innom da. hvilken dimensjon står det på dekka forresten? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Ja, det passer bra for min del det. Det er 225/40-18 dekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Toppers da sier vi det! ett spørsmål til,vet du hvilket type dekk som sitter på felgene? Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thon_Racing Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Det husker jeg ikke i farta, men kan sjekke det senere i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Byr deg 2500,- + frakt. Siter o 93' Audi S4 2.2T x 94' Audi S4 4.2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg