jonka Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har forsøkt dette før, og strandet før jeg kom til monteringa... Nå forsøker jeg igjen. Har så og si alt jeg trenger for å få startet nå, eneste problemet er å få tak i 22mm mdf plater.. Antatt leveringstid: 17. mars. 19mm holder vel, så det ender vel opp på det. Har fått alt nå, bortsett fra signalkabler, lyddemping og nytt batteri. Engen Audio har sendt en shoprull med visomat MP(tror jeg), og kabler.. batteriet venter hos Hansen Radio&TV. Resten ligger på stua og venter... Godsakene er; Tru Tech T-2.100 DynaBel 2502 Hertz ES 300D x2 Pioneer P880PRS Hertz MLK2 Dørpaneler fra transmedia, en fin ting om man er litt lat ;) Og litt diverse kabler, fordelingsblokk, sikringer og kabelsko... Batteriet fikk jeg ikke med meg merket på, var en merkelig form.. ganske smalt, har en kassett form egentlig.. ligner på Apollo batterier. 103Ah, om jeg ikke husker feil. Bilder kommer, så snart det er i hus ;) Satser på å montere alt i helga, om pakka fra Engen Audio er fremme til da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Sinnsykt kult Tor Erik, dette kommer til å bli knallbra:) Veldig mye gode komponenter..ser frem til å følge med i denne tråden. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Dette lover godt! :) Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Gleder meg til byggestart! :D -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoraMan Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Dette bli bra. Masse godsaker her ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Får se om jeg får tatt uten nedover en gang til da iløpet av våren?:) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ja, du får ta deg en tur i jazzen.. ;) Mye godt øl, godt vær og fine damer.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ja, du får ta deg en tur i jazzen.. ;)Mye godt øl, godt vær og fine damer.. :) Vi får se:) Gir isåfall beskjed..blir vell så behagelig lyd i bilen min til slutt at jeg kommer til å kjøre på milevis isommer;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torslett Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Dette tror jeg blir bra :) fulger spent med! Siter Mvh Tor-Erik Slettvold _______________ VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonka Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2007 Dette forumet er for ustabilt, avslutter tråden her... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg