tromsødad Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har sett en Rød Honda Civic VTI i Tromsø den siste tiden, tror den kom til byen i sommer, Møtte den i tunnelen på Lørdag og lyden var helt rå, må være en VTI. Noen som har mere info om den? Bilde eventuelt.. Den er regga BR-15xxx. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Stor sjanse for at det er denne..? Iallefall den eneste røde civicen i byen med BR 15-reg,tror jeg. Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hva motor er det i den? Er det noen som har vært under panseret på den? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tor-Harry sin det der, en av kaldfjordens store sønner :P Fin bil! Godt drag i den også! er VTI ja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Pen bil :D 160 hk ja, om den ikke er trimma og det ikke er jdm motor :) Går godt det til å være en "ussel" 1.6 :D Lyden er og halve opplevelsen :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tromsødad Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Det er bilen jeg har sett ja, meget pen, kikka på den i dag utfor Bilxtra i Tromsø, så veldi pen ut. Lyden av Hondas VTEC motorer er halve opplevelsen ja, har hørt denne i tunellen under pådrag :=) Takk for bilder og info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ja e Tor Harry sin bil:) Ganske så strøken bil. Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Heisann, det er min bil som er blitt observert i Tromsø. Det er en Honda Civic VTI B16A2 118kw (160Hk) Bilen er stort sett orginal utvendig da stylingen er levert orginal fra Honda. Motor er stort sett orginal, er Remus eksos fra cat og bak, blir fullført med grenrør som er i posten fra USA. Polert innsugsrør i alu med åpent filter og litt modifisering på innsug (Shimset og borret) Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chspt Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Heisann, det er min bil som er blitt observert i Tromsø. Det er en Honda Civic VTI D16A2 118kw (160Hk) Bilen er stort sett orginal utvendig da stylingen er levert orginal fra Honda. Motor er stort sett orginal, er Remus eksos fra cat og bak, blir fullført med grenrør som er i posten fra USA. Polert innsugsrør i alu med åpent filter og litt modifisering på innsug (Shimset og borret) Å dæven, har du å førvilla dæ hit inn;) Siter 06 Mini Cooper S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Heisann, det er min bil som er blitt observert i Tromsø. Det er en Honda Civic VTI D16A2 118kw (160Hk) Bilen er stort sett orginal utvendig da stylingen er levert orginal fra Honda. Motor er stort sett orginal, er Remus eksos fra cat og bak, blir fullført med grenrør som er i posten fra USA. Polert innsugsrør i alu med åpent filter og litt modifisering på innsug (Shimset og borret) nå skal jeg være dust :D Du får ikke en VTI med D serie motor hehe :D Retter deg å sier det heter B16A2 :D Pen bil da :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 fet bil.. Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Retta mæ sjøl, kan ikke skylde på at B og D er nærme hverandre på tastaturet engang :) Joda Chris, har forvilla mæ inn hit, men les stort sett bare kjøp å salg delen :) Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Vectraen du hadde e vel den han dan har nu tenke æ..for ett vrak:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olaisen Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Vectraen du hadde e vel den han dan har nu tenke æ..for ett vrak:) Stemme bra det ja, Gammel bilen min den Vectraen. Benny sa til mæ at den va blitt shina opp å solgt vidre. Har han Dan den enda? Siter Honda Integra Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsundby1 Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Det e æ faktisk ikke sikker på...Gratis me ny bil værtfall..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg