Voffeliten Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei. Jeg vurdere nå å kjøpe meg en 94-modell Prelude. Kan dere fortelle meg hva som er bra og dårlig med disse bilene? Er jo gamle biler forsåvidt, og noen forteller meg at de er overpriset. Takk for svar:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 preluder er generelt gode biler, noen svakheter er det. Sjekk for rust i bakskjermene osv. Du burde kanskje nevne hvilken motor du vurderer til hvilken pris. En prelude kan være veldig artig bil som kan skille seg ut, det er en av grunnene til at disse ligger så kunstig høyt i pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Voffeliten Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 tenkte på 2.0 eller 2.3. Men det er lett å få tak i deler til de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pulz Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hvis du tenker på å skaffe deler fra skroten, så blir nok dette værre. Kjøp heller deler fra statene til 1/3 av prisene i norgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har ingen erfaringer med 2 literen, men har erfaringer med både 2,3 literen og 2,2 Vtecen, og må si at begge er artige motoren. Vil anbefale 2,2 Vtecen, men den er dyrest, så det kommer jo litt ann på hvor mye du har tenkt å bruke på bil. Ting man bør se etter er som sagt rust i hjulbuene, tilstand på sync ringene, tilstand på diverse foringer, og lekasje i bagasjerommet(spesielt rund lyktene). Her er en likt til en tråd på http://www.clu-honda.org som forteller litt om standar feil på honda: http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=17659&highlight=feil+honda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadbloc Skrevet Mars 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2007 jeg har hatt både 2.0 og 2.3 og vil påstå at det er ikke store forskjellen på akselerasjon og slikt.. men er kos med cruisekontroll og det lille ekstra da ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg