Joker nord Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har nettopp kjøpt meg en bil med en Pioneer AVIC-N3 dvd/navigasjon/mp3 spiller i. I tillegg til spilleren er det en separat enhet for tilkobling av AV, TV, ryggekamera, GPS osv. Anlegget virker veldig bra, det er bare et problem. Spilleren er en amerikansk utgave, dermed har den ikke par-tall på radioen (Man får feks ikke inn 105,2, bare 105,1 eller 105,3...) Radioen er en funksjon jeg gjerne vil ha på spilleren, er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å bytte programvare? Hvis ikke, er det marked for å selge den? Kan jeg bare kaste den på havet? Siste valg er et lite ønsket resultat da spilleren koster ca kr 15 000,- ny... Tar imot alle innspill med takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Tja du kan jo selge den til meg i stedenfor å hive den på havet..hehe.. Er vel ikke bare bare å få omprogramert den i Norge. Vet megabillig.no kan omprogramere noen sine spillere, men ser ikke for meg at de gidder å gjøre det på noe de ikke har solgt selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Fuker navien din da? og hvilken Norsk modell er "lik" den du har? Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joker nord Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Fuker navien din da? og hvilken Norsk modell er "lik" den du har? Har ikke platene til navigasjonen, så jeg har ikke prøvd den. Modellen ser helt lik ut som avic-x1bt som komlett selger til kr 17998,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Da funker nok ikke navigasjonen eller. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joker nord Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Da funker nok ikke navigasjonen eller. Var forsåvidt ikke det viktigste heller, men det er vel mulig å skaffe platene utenom spilleren? Det viktigste jeg må få orden på er radio-problemet, noen som har noen lure ideer eller kjenner noen som kan hjelpe meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Har nettopp kjøpt meg en bil med en Pioneer AVIC-N3 dvd/navigasjon/mp3 spiller i. I tillegg til spilleren er det en separat enhet for tilkobling av AV, TV, ryggekamera, GPS osv. Anlegget virker veldig bra, det er bare et problem. Spilleren er en amerikansk utgave, dermed har den ikke par-tall på radioen (Man får feks ikke inn 105,2, bare 105,1 eller 105,3...) Radioen er en funksjon jeg gjerne vil ha på spilleren, er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å bytte programvare? Hvis ikke, er det marked for å selge den? Kan jeg bare kaste den på havet? Siste valg er et lite ønsket resultat da spilleren koster ca kr 15 000,- ny... Tar imot alle innspill med takk! Jeg håper ikke at du nettopp handlet denne for 15 000kr fra usa... Den europeiske versjonen AVIC X1BT selges for 14 790,- hos As BoomCar i Grimstad.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joker nord Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg håper ikke at du nettopp handlet denne for 15 000kr fra usa... Den europeiske versjonen AVIC X1BT selges for 14 790,- hos As BoomCar i Grimstad.. Som det står i det første innlegget stod spilleren i en bil jeg kjøpte, altså betalte jeg ikke noe for den. Prisen jeg refererte til var den europeiske versjonen... Noen som har lure løsninger på radioproblemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg kan ikke hjelpe deg med proglemet beklager. MEN om du skal selge den, ta kontakt med meg :) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg