Junior High Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Da var nye bilen i hus :) Jeg har gått til innkjøp av en Skoda Octavia 1.8t stv. Har alt utstyr bortsett fra 4x4 navigasjon og cruisecontrol. Håper jeg får mye glede av bilen :) Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olè-Boy Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei, grattis men ny bil, jeg har 1,8T stv selv, bar ei 99 mod, nice bil... BILDER BILDER BILDER :driving Siter 17" 5x100 ønskes kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei, grattis men ny bil, jeg har 1,8T stv selv, bar ei 99 mod, nice bil... BILDER BILDER BILDER :driving Skal se om jeg ikke kan klare å ordne noen bilder snart.. Er ikke helt flink til dette å legge inn bilder :P Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 gratulerer med skodan. skoda er gode biler.har jo to selv hehe er det noen andre enn meg som har en octavia til stående uten turbo? ser ut som alle har turbo octavia her hehe Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Junior High Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 Takk for det :) Skal prøve å få tatt noen bilder etterhvert, men har jobbet så mye i det siste, så har jeg ikke kamera heller.... Faren min har også en octavia turbo så det er vel en av grunnene til at jeg kjøpte den.. han har ikke hatt noe problem med sin ennå, og han har hatt den i 7 år no. Siter 01mod Skoda Octavia 1.8T L&K edition STV Ford Focus WRC (RC) ---------------------------------------- X 90mod Golf II Sport X 90mod Ford Transit (Russebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicolai Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 ja det er gode biler ellers hadde ikke jeg hatt to octaviar. jeg måtte bare ha litt mer power enn den gamle det er derfor jeg bytta. Siter Skoda Superb Elegance http://www.skodaklubbnorge.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg