turboevensen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 som topic. noen som vet? mvh jøran Siter 88-S90R 70-Amazon 2dørs 93-Golf GTD.110hk TDI 69 Mustang Mach-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 dempere eller fjærer? Vil ikke anbefale fjærer fra en Golf II, da det er litt relativ forksjell i vekt på en Golf II til III.. Dempere vet jeg ikke, men vil tro dem passer overens.. Men igjen..vekt.. omvendt passer det helt knall! :) Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 passer, men som Sn0mann sier, vekta... men er ikke noe problem! har satt på mk2 fjær samt dempere på en mk3! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboevensen Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 takker. noen som vet hvor man får tak i kortere dempere til III`ern til overkommelig pris? Siter 88-S90R 70-Amazon 2dørs 93-Golf GTD.110hk TDI 69 Mustang Mach-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sn0mann Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 hva er overkommelig pris? :P Siter ..Drive Slow, Sit Low.. ..min verden :-) .. [o] Billaus [x] Audi A4 8K + Polo 85mod [x] Golf mkV GT | Golf mkIV Stv | Golf mkIII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg