corrado_g60_ Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 har en heile corrado så ska hugees... har alt av deler..... send pm Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
samleie Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei du, kossen e tilstanden på motoren i den bilen?? Kjøban kanskje av deg..... Siter Lapskaus S2, Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Plimp Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvordan topp er det på den? Er intressert i topp og innsug. Siter Ny bil: Chevrolet Suburban 6,2d 87mod *Audi A6 2,5 TDI Quattro 96mod (c4) *solgt* *Audi 80 1,8E 87mod (SPIKER:( ) *Audi 80 1,8S 88mod (spiker) *Daihatsu Charade 1L 88mod (spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eonVR6 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 HAR du g-lader? Super intressert. PM sendt:magic: Siter X`er: Din mor og en del Vr6`er Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Du vet de bittesmå knottene som sitter ved siden av instrumentet? i hvert sitt hjørnet som du må ta ut hvis du skal skru ut instrument panelet? har du en sånn? som er hel...hehe..den ene min er ødelagt :/ har du en orginal corrado? er på utkikk etter noe styling deler også...så hvis du har send meg en PM :) Mvh kim andre hermansen Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen89 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 passer stolene i corradoen i en golf 2? passer de rett ? vis du har stoler å de passer. hvor mye skal du ha fordi ? Siter 2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line -X- 1999 bmw e46 318i -X- 1992 Bmw E36 318is -X- 1990 GolfII 1.8gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 passer stolene i corradoen i en golf 2?passer de rett ? vis du har stoler å de passer. hvor mye skal du ha fordi ? di passer rett i:D vil du ha dem?:P Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg sendte deg en PM jeg, men du har ikke svart så jeg får spørre her. :) Har du tåkelys foran? Som er hele og fine uten sprekker? :D Da er de solgt i hvertfall hvis du har det, og de passer selvfølgelig.:) Mvh Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvordan topp er det på den? Er intressert i topp og innsug. eg har både 16v topp å 8v topp bra stad.... med innsug på begge.... bare sendt pm vis du vil ha någe... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei du, kossen e tilstanden på motoren i den bilen??Kjøban kanskje av deg..... eg har to motorer.... bra stad på begge:D send pm.... kom me bud... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jeg sendte deg en PM jeg, men du har ikke svart så jeg får spørre her. :) Har du tåkelys foran? Som er hele og fine uten sprekker? :D Da er de solgt i hvertfall hvis du har det, og de passer selvfølgelig.:) Mvh ja eg har d.. di er i veldig bra stad.... kom me bud.. Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimjean Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 ja eg har d.. di er i veldig bra stad.... kom me bud.. Det er flott, har du msn? Så kan vi diskutere pris over der + at du kan sende meg bilder? Siter Brom brom!:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julepynt Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei har akkurat kjøpt meg en "ny" corrado :D å den trenger et par smådeler, som er "vanskelig" å få tak i med bilforhandlere so ej lurte på om du kunne hjelpe mej me å få tak i delene eg trenger ;) andresundal3@hotmail.com, legg meg til so kan ej forklare nærmer hvilke deler eg trenger =) mvh. André Sundal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corrado_g60_ Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 har lagt deg te-.... Siter Kjør hardt Kjør stil Kjør supra uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Heisann! Sendte deg PM når du la ut denne tråden, men fortsatt ikke noe svar? :driving Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg