205 gutmann Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Vurderer å selge bilen min hvis jeg får rett pris på den. Fin vectra som har blitt en del påkostet det siste året. Eu-godkjent i oktober. Bud ønskes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caddy14Dfreek Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Har du noen ide på hvor mye du vil ha?? Har du flere bilder?? Siter Jeg har nå en Caddy Pick up (Proskjekt) TCDesign Volkswarenhaus - Den beste side for Golf mk1 og Caddy mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Februar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Tenkte meg rundt 20,000 se link for mer info. Vil også nevne at karroseriet er så å si rustfritt. http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1393516 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
theopelking Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 får du til å ta bedre bilder? Siter # Gauldal-Gatebil # vw jetta tdi sportline med luftfjæring lexus is 200 tte Opel vectra b - Full rieger,19" justerbart. vw vento - full styling,18" .justerbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 får du til å ta bedre bilder? skal se i morgen. har noen gamle bilder av slik bilen så ut da jeg fikk den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
205 gutmann Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2007 bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg