thordarson Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Jeg har sendt mail til g-tec og de skulle ha 15000 for et turbokit til g60.. Hvem andre er det som selger kit i norge? Eventuelt noen som har deler osv liggende.. 15000 er allt for mye penger etter min mening.. Er også intrisert i brukte kit osv.. Noen som har erfaringer.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Originally posted by thordarson Jeg har sendt mail til g-tec og de skulle ha 15000 for et turbokit til g60.. Hvem andre er det som selger kit i norge? Eventuelt noen som har deler osv liggende.. 15000 er allt for mye penger etter min mening.. Er også intrisert i brukte kit osv.. Noen som har erfaringer.. 15 000 for nytt e kje så gale.. vil nå eg sei ;) golf II uten servo me turbo(16v).. må dra noe jæveligt te alle sidår.. *vil prøva* :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Det synes jeg når det bare er en liten turbo, manifoil og downpipe... Får ny turbo for en 8-9000 + manifoil og downpipe lager jeg sjøl.. No problemos Men tror jeg satser på brukt turbo..t25,t3 eller noe i den duren så skal jeg fikse det meste andre sjøl.. Kommer langt under 15000 iallefall.. For 20-30000 får du jo 1.8t 20v da! Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 hvis det er ett fix ferdig bolt'n go kit så synes jeg ikke det var spesiellt gale. Kommer fort til masse penger på tingene du ikke tenker på.. intercooler rør, siliconslanger, slangeklemmer, vakumslanger, rør inn til turbo, dumpventil, oljeslanger og plugger osv.. tusenlappene flyr :( selvfølgelig kan man komme noen kroner billigere ut hvis man er flink til å bygge selv, men det blir mye jobb, og tar veeesentlig mye lenger tid. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet September 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Som sagt var det bare turbo,manifoil og downpipe..ikke noen slanger ,slangeklemmer,dump,osv osv.. Blir sikkert oppi en 20000-25000 ferdig.. det er det ikke verdt.. da kjøper jeg heller en g lader og knaller på.. det er allt jeg mangler på motoren... Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 20, 2003 Rapporter Share Skrevet September 20, 2003 Få tak i en td manifold, så lar det seg gjøre for under 10 med en pent brukt Garret T3 med a/r .63 eksoshus, det er den turboen jeg vil anbefale, om du velger noe mindre eksosdel blir det varmt/baktrykk, og da stuper effektkurven igjen.... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.