Phantom Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det meste ramler på plass av stereo, men mangler cdspiller. Helst Pioneer eller Alpine, gjerne ett par år gamle gode modeller. Må ha min 2 linjeutg. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det meste ramler på plass av stereo, men mangler cdspiller. Helst Pioneer eller Alpine, gjerne ett par år gamle gode modeller. Må ha min 2 linjeutg. Send meg en mail du.. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Mail sendt, men ute etter brukt spiller, da jeg ser for meg at en brukt til 2k er bedre enn en ny til 2k Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 kan godt sende meg en mail også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Sorry folk, fant en spiller til bra pris. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg