Hallaballa Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hei.. Begynte for ei stund sia å bygge anlegg baki min 240. Har blitt ganske fornøyd så langt og gleder meg til å bli ferdig:soldiersf Det jeg har av anlegg i bilen er: VDO cd-spiller en Blitz Audio 5,25" på 180w i hver dør forran to Blitz Audio 6x9" på 400w i hattehylla to Pioneer 8" på 250w i hattehylla en "carstyle of norway" 12" firkanta basser på 600w to "carstyle of norway" forsterkere (veit ikke watt) Som du ser har jeg ikke lagt så mye penger i detta, men jeg synes det låter bra nok.. jeg liker bedre fin basslyd enn sånn buldre bass:thumb og det har jeg fått her er bilder av prosjektet så langt. Håper dere liker det.. For bedre blir det:volvopower: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boffer Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 dette blei jo skikkelig bra:D Siter Old fords never die, they just goes faster!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg trodde dette kom til å bli en ''rask'' en, men neida, dette ble UTROLIG pent! :D Keep up the goooooood work! -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 LITT tynn ledning fra koblingsstykke til forsterkerene kanskje? :O Ellers bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polyfibe Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 :win Jøss, et pent bagasjerom på en 240 og jo.. nice done!.. Siter 89 Bmw E34 M50 /// Silverdustmetallic Vw Passat Highline 1,9TDI x 94 Bmw E34 525TDS x 02 Audi A6 1,8T St. x 89 Bmw E34 520i M20/B20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thxman Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 begynte å miste litt trua nåræ så neonlysa, men detta fiksa du bra ja.... det ble pent.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 ble bra detta... lykke til videre Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 så jo faktisk ikke så værst ut. fint og stilrent.:titties: minner litt om mitt første annlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvis du vil ta dette på PM så bare si ifra :) Jeg lurer litt på kassa di... Har samme basser og samme bil serru! ;) Så... hvor mange liter er kassa di på? Har du ikke porter, men fortsatt såpass stor kasse? (syntes den så litt stor ut, ettersom portet kasse skal ha ca 60 litere til den basseren...) Og sist men ikke minst: Hvordan spiller det? Får du noe bass inn i bilen eller bare rister alt som er? Til bygget så må jeg si meg imprignert! ;) MEN: som før sagt så burde du definitivt bytte ut ledningene fra split-blok til forsterkere! Husk at ledninger innenfor bilstereo burde være "så tykke som mulig" ;) aldri negativt. Litt plass mellom forsterkerne hadde sikkert ikke vært dumt, men det funker nok helt fint :) Bare pass på at det ikke blir varmt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaballa Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hvis du vil ta dette på PM så bare si ifra :) Jeg lurer litt på kassa di... Har samme basser og samme bil serru! ;) Så... hvor mange liter er kassa di på? Har du ikke porter, men fortsatt såpass stor kasse? (syntes den så litt stor ut, ettersom portet kasse skal ha ca 60 litere til den basseren...) Og sist men ikke minst: Hvordan spiller det? Får du noe bass inn i bilen eller bare rister alt som er? Til bygget så må jeg si meg imprignert! ;) MEN: som før sagt så burde du definitivt bytte ut ledningene fra split-blok til forsterkere! Husk at ledninger innenfor bilstereo burde være "så tykke som mulig" ;) aldri negativt. Litt plass mellom forsterkerne hadde sikkert ikke vært dumt, men det funker nok helt fint :) Bare pass på at det ikke blir varmt :) Jeg veit ikke volumet på kassa..har ikke peil på hvordan det regnes ut.hehe Her er ihvertfall målene:race har ikke porter, blir finere lyd dagrinchy Jeg viste ikke hvor mange liter denne basseren skulle ha, så jeg improviserte..hehe Men lyden ble forbausende bra til bare å være en basser! Må ha armlene nede da..menmen..og ingenting som rister..:sombrero: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser bra ut dette. Jeg vil tro kassen er noe stor for å være lukket, men er det bra lyd som du sier da er ikke dette noe problem. Det pleier å stå hvilket volum subben bør ha i ''bruker manualen'' Det varier veldig om folk synes lukket eller åpen kasse er finest lyd i, jeg selv liker best lukket, men det er ikke noe fasit svar på dette vil jeg tro. Men uansett, litt OT her nå, men ja, bra prosjekt, som nevnt tidligere. -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Høgda Rasarlag Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Men hva med reservehjul og sånn da? Siter #84' 240 GLE "passion red edition" http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=151722 #86' 240 GL "vinterbil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaballa Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Men hva med reservehjul og sånn da? Ja, reservehjulet har jeg rett og slett tatt ut..hadde tenkt å ha det, men jeg droppa det:partyon: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ser bra ut, hvor tungt ca ble dette? Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hallaballa Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ser bra ut, hvor tungt ca ble dette? Thanks..:thumb veit ikke hvor tungt det er, men tipper litt under 100 kanskje..hvor mye pleier det å veie tru:confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg