tOFFY Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Fusker og har ingen dra kraft over 4 000 O/min. Skal bytte Olje, oljefilter plugger og luftfilter i morra. Men noe sier meg att dette ikker fikser problemet, for jeg bytter olje vær 10 000Km. Og det er bare 50 000Km siden jeg bytta plugger og luftfilter. Er det luft mengde måler på disse? Kan den gi slike problemer?? Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kom det plutselig? Kan være kondens i tanken? Prøv å hiv på en kondensfjærner.. Tror det er LMM på disse bilene, det ser du. Og ja, om den er gåen kan bilen bli kuk.. Prøv å dra av støpselet på den og se hvordan det blir da. Da går motorstyringa i en modus der den går etter middelverdier. Så går den bedre da er LMM gåen. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bdybdal Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 å ha på kondensfjærner e ikkje å anbefale , beire å fylle foll tank Siter 1990 Audi 200 20v tq 1987Audi 90 quattro 1986 Ford sierra 2,0L VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Kom det plutselig?Kan være kondens i tanken? Prøv å hiv på en kondensfjærner.. Tror det er LMM på disse bilene, det ser du. Og ja, om den er gåen kan bilen bli kuk.. Prøv å dra av støpselet på den og se hvordan det blir da. Da går motorstyringa i en modus der den går etter middelverdier. Så går den bedre da er LMM gåen. kondens er det ikke, da jeg aldri kjører tanken under halv :-) og problemet kom vel ikke plutselig, den begynte slik nå og da, men nå hele tiden. Mens det var nå og da, trudde jeg problemet avr tørre dyser, grunn tørr bensin, og fylte på slike dyserens saker, og det hjalp faktisk. Men for så å komme tilbake. senrer, og gjorde det samme på nytt, og funk. og så det hele på nytt, og nå hjelper det ikke. Snakka med bertil. dem sier att det kan væra LMM ja. Men dem var for dyre, så jeg prøver mekonomen, tenker den er like bra. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg