asona_er_best Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 halloo... typen til morra mi har fått seg en 1974 1303s og han trenger noe deler og han vil kun ha orginalt.ikke noe sånn universal deler osv, gjerne kopier men bare det er helt likt.. det han trenger er: vindu-sveiv,fører sete i beige(helst bare bunnen, og så trenger han en front-fanger gi meg et nummer å ringe om du har delene jeg søker:D Mvh Daniel Larsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Sjekk her vesle klovn: http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard.cgi Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 jan, ikke fortell til noen at jeg søker boble deler a... det vil ikke teamet like... så jo trond når han kom på løp med boble..hehehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojan Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hvis du ikke kan hjelpe typen til morra di med boble deler bør du vurdere å finne deg et annet team å kjøre for. Greit man ikke liker bobler, men det finnes da grenser. Siter Kjører bilcross med SAAB, men også VW Golf og andre biler som dukker opp. Utrolig, men det ble faktisk en totalseier i 2008!Besøk gjerne hjemmesiden: www.race.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg