titus41 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Heisann.. har nå hørt at noen sier at min bmw tikker veldig hm og at olja har noe med det å gjøre. jeg bruker halv syntetisk olje på min bimmer.. hva slags olje burde jeg bytte til for å forminske tikkinga i bilen. Mvh Andreas Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Du burde bruke helsyntetisk olje...jeg bruker castrol på min.. husker ikke helt i farta åssen type det er.... tikkingen kan kansje bli litt bedre men ikke mye.. m20 motoren tikker uannsett hehe. du kan bytte ventil løftere men det er ikke noe poeng egentlig..... Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 3-serien tikker jo på alle bilene uannsett men personlig så synes jeg min tikker veldig lite.. og går mye mye bedre enn da jeg kjøpte den.. når jeg kjøpte bilen så gikk motoren opp og ned hørtes ut som den skulle kveles.. og da tikka den enda værre. nå er den fiksa og låter perfekt i forhold til før. men litt tikking tror jeg det blir uannsett.. har også hørt at man skal bruke trailer olje ? som skal vist være veldig bra vist nokk er dette sant ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 hmm det veit jeg ikke.... men tror ikke jeg hadde prøvd det... gå for castrol helsyntetisk da kommer motoren din til og kose seg hehe:thumb Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroz Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Den castrol'en heter vel Castrol GTX eller noe lignende. Svinedyr men man får kanskje hva man betaler for...? Siter Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Den castrol'en heter vel Castrol GTX eller noe lignende. Svinedyr men man får kanskje hva man betaler for...? stemmer det heter den...:eddie men den er ikke sååå dyr da... Titus sjekk på torshov. Siter peugeot 205xr 86 mod(solgt) peugeot 205gti 86 mod(solgt) ford mondeo tdci 03 mod(solgt) Audi a3 tdi 04mod ambition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hvor mye er svinedyr :P ? og hvor mange liter skal jeg ha ? 5-8 liter ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg