karesvik Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Kjøpte Ladac batterilader for ca 5 år siden. Nå har den sluttet å virke. Prisen på Ladac ladere er mangedobbelt av hva du må betale for noen lunde tilsvarende produkter på Biltema og Clas Olson (Ctek). Kontaktet fabrikken men de ville ikke erstatte da de mente den var for gammel. Pratet om mulig lynnedslag, feil bruk etc. Dette er bare unnskyldning. Jeg mener Ladac har et problem med dårlig kvalitet på sine ladere. Det har jeg hørt andre si også. Det hjelper ikke å komme best ut i test når de går i stykker. Heretter vil jeg heller kjøpe 5 Cetk/Biltema enn 1 stk Ldac. Prisen blir jo det samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Hvorfor kjøpe 5 batteriladere fra Biltema, når du klarer deg med 1? De fra Biltema varer sikkert lengre også. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg