suoermann Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Da ble det mondeo på meg igjen da, Solgte gamle min for 2 mnd siden og kjøpte meg scorpio 2.9i, men måtte ha meg monde igjen. Så valget ble en 95. sedan, mørk grønn, men oppgraderte til en v6 nå da, er veldig fornøyd me bilen, den har bare gått 140 og.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeDDz Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Gratulerer :) Velkommen i klubben :D Siter - Ford Mondeo 1,8 1998 Prosjektet mitt: http://www.bilforumet.no/prosjektforum/179656-ford-mondeo-blir-ungdomsbil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 takk takk, Har litt problemer me tomgangen, den går og jager litt.. innimellom så er den helt fin, hvis jeg får rusa den litt. kan starte den opp og kjøre en mil også stå og vente i et kryss me cluchen inne og plutselig dør den ut.. noen som har en ide til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suoermann Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Noen som har montert power filter på disse motorene? Hva har dere gjort meg luft sensoren som sitter i luftfilterboksen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg