BadV12 Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er jo ikke så vanskeli å gjøre det selv. Bare å finne ut hvordan de to skruene funker.. Trur man justere begge lysene på den ene skruen og kun langlysene på den andre.. E ikke heeelt sikker.. :p Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Er jo ikke så vanskeli å gjøre det selv. Bare å finne ut hvordan de to skruene funker.. Trur man justere begge lysene på den ene skruen og kun langlysene på den andre.. E ikke heeelt sikker.. :p Stemmer, de skruene er veldig lite sammarbeidsvillige:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Den ene er bredden og den andre er høyde ifølge haynes. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Åja, trodde begge var høyde jeg, ene høyde for nær og den andre for fjern. Hehe. Var du på kvadrat igår Magnus, eller mekjarvika etterpå? Eller er du ikke råner.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Var ikke der i går, men har vært der et par ganger i det siste. De gangene jeg har vært der har oppmøtet vært rimelig dårlig og ingen spesielt fete biler. Pleier du å være der? Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 9, 2007 Rapporter Share Skrevet April 9, 2007 Var ikke der i går, men har vært der et par ganger i det siste. De gangene jeg har vært der har oppmøtet vært rimelig dårlig og ingen spesielt fete biler. Pleier du å være der? Er det som regel første søndag i mnd, utenom det er jeg der avog til, ser det litt an. Blir nok bedre og bedre ut mot sommern. Er det mye biler kommer jeg. Er kjekkest i mekjarvika med drag osv, pluss jeg bor 5 min unna. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Er det noen av dere som har med høydejustering i lyktene deres ?? Savner koblingskjema over dette, for de er i egen plugg nå og skal i felles pluggen på de nye.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 Jeg har montert høydejustering på facelift lyktene mine. Prøv et google søk etter audi-club danmark. Der ligger det en guide med kobling på høydejusteringen. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Jeg har kjøpt deler fra quattroco og skal montere snart! :peace: Fikk også med rele, men det trenger jeg kanskje ikke!? Skjønner ikke hvordan jeg skal montere dette rele'et uansett! Hva er egentlig vitsen med rele? Quattroco duden sa at jeg burde ha dette men vet ikke hvorfor! Noen tips angående dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 tror det har noe med forriglinga på nær- og fjernlys. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oxanic Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 "forriglinga"?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Grunnen til at du trenger et rele er at fjernlyset og nærlyset ikke lyser samtidig på de gamle lyktene (mine lyste samtidig da, så er vel kun noen modeller som ikke gjør det.) Da må du ha et rele med styrestrøm fra fjernlyset og med direktestrøm til nærlyset for at nærlys og fjernlys skal lyse samtidig. Evnt. kan du koble om på sikringspanelet. er kun en lask så må flyttes etter som jeg har forstått. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Trengte heller ikke bruke relèet.. Og jeg har en 95 modell. Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusVW Skrevet Juli 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Har faktisk ikke hørt om noen som trenger relè. Det er iallfall lite vits i å betale fem-dobbel pris på quattroco. Biltema har det du trenger for en brøkdel av prisen. Siter 97 Audi A4 Avant 85 Golf II - *Vraka* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tiny_one Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Jeg fant koblings beskrivelse på en dansk sidfe (husker ikke hvor, men googlet det opp) Og skal gjøre ett forsøk på bytte i løpet av 1-2 uker. Kan ikke skjønne at jeg trenger rele. Tror dette bare gjelder noen få biler, men andre lykter enn mine...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg