volvofanatist Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Så etter toppakningssett til en k-motor på biltema.no nå. Men 230 k står ikke der, bare 230a.. Men er ikke det det samma? Pakningene asså? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jeg hadde kjøpt volvo eller mekonomen, det er ikke så dyrt som du skulle tro.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gl_1986 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 pedersens-racing.no har komplett sett til topp for bare 455.- alle slaks mulige pakninger til toppen og litt til åvers Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ja det er samme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk for svar oeb.. Var det jeg lurte på, ikke hva som er best.. Sparer jo 200 spenn på å handle på biltema framfor mekonomen.. Får det for 500 der.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barskekarsten Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Sitter med bilen på verkstedet på jobb i Stavanger Volvo sa de skulle ha pakninga her i Stavanger i dag. Det tok plutselig 10 dager til det.. Jeg har satt av helga til å gjøre jobben og kjøre igjen på mandag. Ikke tid til å vente mer nå. Hvem kan ha B230K paknigner inne NÅ!!. Ikke på mandag. Jeg drar gjerne hele rogaland rundt for å få tak i de i DAG. Volvo og biltema påstår at b230A og B230K pakningene ikke er like men er de det?? Send et PM hvis du har de! Hilsen karsten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Lysaker bil har de inne og sender i posten over natta.. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Takk for svar oeb.. Var det jeg lurte på, ikke hva som er best.. Sparer jo 200 spenn på å handle på biltema framfor mekonomen.. Får det for 500 der.. Ikke for å være slem eller noe, men du vil spare 200,- på å montere en biltemapakning, som kanskje ikke holder like lenge som en fra et annet sted. Nå har ikke jeg prøvd feiltemapakning, men hvis det er kjent kvalitet, så har du tapt de 200,- etter ganske så kort tid. Tar du deg tid til å demontere toppen, og gjøre alt skikkelig, så monterer du ikke en feiltemapakning! :) Det mener i hvert fall jeg, men det er jo din bil. :blunk: Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo_wizard Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Ikke for å være slem eller noe, men du vil spare 200,- på å montere en biltemapakning, som kanskje ikke holder like lenge som en fra et annet sted. Nå har ikke jeg prøvd feiltemapakning, men hvis det er kjent kvalitet, så har du tapt de 200,- etter ganske så kort tid. Tar du deg tid til å demontere toppen, og gjøre alt skikkelig, så monterer du ikke en feiltemapakning! :) Det mener i hvert fall jeg, men det er jo din bil. :blunk: Dette er bare tull. Tar man seg tid til å lese det som er skrevet på pakningen fra Biltema kan man lese Goethe eller Elring, begge anerkjente merker i pakningsverdenen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Dette er bare tull. Tar man seg tid til å lese det som er skrevet på pakningen fra Biltema kan man lese Goethe eller Elring, begge anerkjente merker i pakningsverdenen. Haha, der ser dere! Biltema eier! ;) Jeg hadde biltema topp-pakning på min gamle bil, holdt iallfall helt fint i 2 år den. Men nå er den solgt så hvem vet. :p Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Herregud, pakning er pakning.. Så lenge den varer ut vinteren er det samma faen for meg.. sitter bare i jordebilen allikavæl.. Bare gjør ordentlig reint og bruker litt fett, så trur jeg det funker bra jeg.. Men folk er enige i at det er samma pakning på k og a? Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Dette er bare tull. Tar man seg tid til å lese det som er skrevet på pakningen fra Biltema kan man lese Goethe eller Elring, begge anerkjente merker i pakningsverdenen. Hvis du sier det er slik, så skal ejg gi meg! :soldiersf Nå skriver jo han at det bare skal vare vinteren ut, og er jordebil, så da er det vel ingen tvil. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fsl Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Handle fra Cylmo, enten lokalt eller få sendt, 2 dager så har du den. :) Siter - 04 RAM 2500 Cummins - 92 Civic EG9 VTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abarth racing Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Sitter med bilen på verkstedet på jobb i Stavanger Volvo sa de skulle ha pakninga her i Stavanger i dag. Det tok plutselig 10 dager til det.. Jeg har satt av helga til å gjøre jobben og kjøre igjen på mandag. Ikke tid til å vente mer nå. Hvem kan ha B230K paknigner inne NÅ!!. Ikke på mandag. Jeg drar gjerne hele rogaland rundt for å få tak i de i DAG. Volvo og biltema påstår at b230A og B230K pakningene ikke er like men er de det?? Send et PM hvis du har de! Hilsen karsten tror ikke de er d. b230k og b230fk var ikke like i allefall. Siter audi a6 1,8t avant 99 bruksbil...volvo 740turbo diesel motorbytte lakk sladdebil nå med b230fk...vw golf3 92 ...fiat ritmo abarth 130tc86 oppussing...volvo 740b230fk,ms2..solgt desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Jeg skulle kjøpe til A på tema.. hadde ikke inne, så kjøpte fra E tror jeg det var.. funka iallefall.. burde jo funke med tanke på at blokka er lik på A og K.. Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg