tutigard Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Her er det sikkert VELDIG mange meninger, men jeg prøver meg uansett. Hvilket batteri bør jeg velge? Noen sverger til kinetik, mens av andre har jeg hørt at "det er en grunn til at de store gutta velger stinger osv.." Har også vurdert de fine gule, (Salg på FK nå foresten, 30% rabatt på alle optima tror jeg det sto) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 alle disse batteriene er gode, og vil nok fungere uansett hvem du velger. økonomien og hva du har fysisk plass til som ofte avgjør valget, da alle disse er en betydelig oppgradering fra orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Her er det sikkert VELDIG mange meninger, men jeg prøver meg uansett. Hvilket batteri bør jeg velge? Noen sverger til kinetik, mens av andre har jeg hørt at "det er en grunn til at de store gutta velger stinger osv.." Har også vurdert de fine gule, (Salg på FK nå foresten, 30% rabatt på alle optima tror jeg det sto) Hva er prisen på de med 30%? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutigard Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Hva er prisen på de med 30%? Husker ikke hva ordinærprisen var, så bare en plakat i vinduet her.. 30% er jo ikke SÅ mye da, kan nesten få slik rabatt vist man kjøper flere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Husker ikke hva ordinærprisen var, så bare en plakat i vinduet her.. 30% er jo ikke SÅ mye da, kan nesten få slik rabatt vist man kjøper flere.. Sant nok. Nå ligger vel FK LANGT unna der jeg bor og da så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim33 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Sant nok. Nå ligger vel FK LANGT unna der jeg bor og da så.. Ligger FK butikk på Barkåker, er ikke lange svippen fra Horten det... Siter Joakim Skovlund Leder av Bilstereoforbundet og bilstereobladet Stereotyp ODR/McIntosh - Bmw E34 Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Ligger FK butikk på Barkåker, er ikke lange svippen fra Horten det... Hmm.. Visste jeg ikke. :D Takk for at du sier fra. Nå bor jeg på Borre, så da er det jo ennå nærmere. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 red top ligger på underkanten av 1500 hos autodeler i bergen ordinært., Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Kinetik Powercell`s. Er det kommet Optima red/yellow top på øra nå da? var ikke det sist jeg sjekket, men de hadde andre optima batterier ja, men de fikk tak i maxxima 900 da Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 red top ligger på underkanten av 1500 hos autodeler i bergen ordinært., Har de bare butikk i Bergen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svends3n Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 hvor mye ligger et maxima 900 på i pris da? Siter VW Golf VR6 Tornado Golfen VR6 Dusty Mauve Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mx_power Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 autodeler er en bergens butikk. men er i samme sjede som sørensen og balchen. de er litt alle veier med mange navn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Her er det sikkert VELDIG mange meninger, men jeg prøver meg uansett. Hvilket batteri bør jeg velge? Noen sverger til kinetik, mens av andre har jeg hørt at "det er en grunn til at de store gutta velger stinger osv.." Har også vurdert de fine gule, (Salg på FK nå foresten, 30% rabatt på alle optima tror jeg det sto) Scott Owens er vel den "største" gutten i gata. Han bruker Kinetik. Dette til informasjon. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Trodde det var zetec jeg.. men han bruker jo også kinetik :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Trodde det var zetec jeg.. men han bruker jo også kinetik :D He He Nils Petter er en "wannabe-Scott", han. Ikke negativt ment for han er skikkelig grei kar! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg