1984GTD Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 shit... da ble det ubehagelig kaldt her i Trondheim, rundt -15. Min golf II GTD starter ikke. Selv ikke med starthjelp fra annen bil. Er vel dårlige glødeplugger det er snakk om her ? Batteriet er nesten nytt. Men hvor får jeg tak i glødeplugger til en golf II GTD? Bilen er en 1984 Golf CL med isatt en god Turbo diesel-motor. Men hvilket årstall denne motoren er fra vet jeg ikke, men er rimelig sikker på at det er fra 80-tallet. Der har jeg et lite problem når jeg skal finne glødeplugger. Er det forskjell på glødeplugger (/ motor generelt) til golf diesel på 80-tallet? Biltema har glødeplugger til diesel golf III, mulig at disse går på motoren min eller blir dette helt feil? Hvor får jeg tak i glødeplugger ellers? Håper på svar da jeg virkelig trenger å få start på bilen for å komme meg på jobb. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Disse skal nok passe fra biltema: Passat 1.6 td 8.88-9.93 De har samme dele nr (75-915) som mange andre vw der inne. Regner med du har den kaldstart/choken koblet til? Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg